اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قم

تزریق 32 میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبرسانی قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قم از اختصاص 32 میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبرسانی قم خبر داد و گفت: فاز دوم این پروژه اوایل سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

تزریق 32 میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبرسانی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید حسن رضوی با اشاره به پیشرفت بالای 92 درصدی پروژه انتقال آب به قم اظهار کرد: به فضل الهی و با تلاش و همت دست‌اندرکاران و مسئولان استان فاز دوم این پروژه اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه کل آب شرب مورد نیاز شهر قم تأمین می‌شود افزود: در حال حاضر کمتر از 200 متر از لاینینگ تونل بلند انتقال باقی مانده که احتمالا این میزان نیز تا آخر بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قم با اشاره به مجموع اعتبارات و منابع تخصیص یافته به این پروژه خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 230 میلیون یورو، 650 میلیارد تومان اعتبار ریالی، 92 میلیون یورو تسهیلات بانک توسعه اسلامی و 60 میلیارد تومان اوراق مشارکت بانکی به این پروژه اختصاص یافته است.

رضوی با اشاره به پیش‌بینی 67 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در سال جاری عنوان کرد: با پیگیری‌های مستمر استاندار قم و توجه ویژه‌ای که دولت به این پروژه دارد 32 میلیارد تومان هفته آخر دی ماه به این پروژه اختصاص یافت که جا دارد از همه مسئولان در کمک به تأمین به موقع این منابع و سرعت دادن به روند اجرای پروژه قدردانی کنم.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول