اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از دهه فجر

8 طرح عمرانی خدماتی در زرند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر هشت طرح با سرمایه‌گذاری بیش از 4 میلیارد ریال در شهرستان زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

8 طرح عمرانی خدماتی در زرند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، ظهر امروز و همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با سرمایه‌گذاری بیش از 4 میلیارد ریال هشت طرح مختلف مخابراتی، برق‌رسانی و خدماتی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رضا کرمی فرماندار زرند در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: طرح تامین برق و اصلاح افت ولتاژ برق مهدی‌آباد سرباغ، شهرک زغال‌سنگ ریحان‌شهر، شهرک احمدآباد با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد 620 میلیون ریال و چهار طرح مخابراتی در زرند، خانوک و شهرک شهید باهنر با اعتبار 400 میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از 3 هزار خانوار از مزایای آنها بهره‌مند شدند.

* افتتاح سالن چند منظوره شهید نیک‌نفس در رفسنجان

با حضور مسئولان، سالن چند منظوره شهید نیک‌نفس در مدرسه راهنمایی صاحب‌الزمان رفسنجان به بهره‌برداری رسید. سالن چند منظوره شهید نیک نفس با هزینه 100 میلیون تومان برای کارهای فرهنگی و نماز خانه استفاده می‌شود.

همچنین نمایشگاه توانمندی‌های دانش‌آموزان مدرسه استثنایی دخترانه شهربانو کرمی‌زاده در رفسنجان افتتاح شد، در این نمایشگاه آثاری چون خیاطی، بافتنی، گلدوزی، سرمه و ترمه‌دوزی، گل چینی، شیرینی‌پزی و... به نمایش گذاشته شده بود.

این مدرسه تعداد 39 دانش‌آموز دارد که 17 نفر در مقطع راهنمایی و 22 نفر در مقطع متوسطه در رشته‌های خیاطی، دوخت‌های تزیینی و هنر زندگی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/80022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول