اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه نقاشی خاطره‌ها در برازجان

خبرگزاری فارس: نمایشگاه نقاشی خاطره‌ها در آیینی با حضور مسئولان و مردم در برازجان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه نقاشی خاطره‌ها در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان صبح امروز در آیین برگزاری نمایشگاه نقاشی خاطره‌ها در دشتستان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: 22 بهمن یکی از روزهای به‌ یاد ماندنی است که خداوند متعال به ملت ایران اسلامی ارزانی داشت.

حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا افزود: دهه فجر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی بوده و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وظیفه نسل جوان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: نقش هنرمندان و اهالی فرهنگ در تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

محمودی‌نیا تصریح کرد: انعکاس دستاوردهای نظام و انتقال مفاهیم ارزشی دوران انقلاب به نسل امروز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه و آثار به نمایش درآمده، گفت: این نمایشگاه به بررسی نقش زن در جنوب از گذشته تا حال پرداخته و شامل 70 تابلو در ابعاد 80*120 با محوریت نقش فعال زنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی منطقه جنوب و اثر استاد علی بحرینی است.

محمودی‌نیا افزود: این نمایشگاه با کیفیت مطلوبی برگزار شده و به مدت 10 روز از ساعت 16 لغایت 20 برای عموم قابل بازدید است.

وی یادآور شد: امروز دشمنان با همه توان و ظرفیت برای کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی تلاش می‌کنند و هنرمندان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نقشی تعیین‌کننده دارند.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول