اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر

نخستین دستگاه خودپرداز کجور مازندران افتتاح شد/ حق برداشت روزانه 400 هزار تومان

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، نخستین دستگاه خودپرداز در کجور مازندران با حضور مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نخستین دستگاه خودپرداز کجور مازندران افتتاح شد/ حق برداشت روزانه 400 هزار تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، صبح امروز همزمان با ایام دهه مبارک فجر نخستین دستگاه خودپرداز در کجور مازندران با حضور مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سید نادر موسوی‌زاده بخشدار کجور گفت: با همت و تلاش مسئولان شهرستان نوشهر و بخش کجور نخستین دستگاه خودپرداز بانکی در شهر پول کجور رسما افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بخشدار کجور افزود: این دستگاه خودپرداز که عضو شبکه شتاب نیز است با همت بانک حکمت ایرانیان در شهر پول کجور مستقر شد و تمامی خدماتی که سایر خودپردازهای رسمی در سراسر کشور ارائه می‌دهند این خودپرداز نیز همان خدمات را به مردم کجور می‌دهد.

وی درباره سقف برداشت روزانه مبلغ از این خودپرداز اظهار کرد: اگر شهروندی کارت بانکی از بانک حکمت ایرانیان را داشته باشد می‌تواند روزانه تا سقف 400 هزار تومان وجه نقد از این خودپرداز دریافت کند و این در حالی است که با سایر کارت‌های بانکی تا سقف 200 هزار تومان وجه نقد قابل برداشت است.

وی به استقبال مردم از نخستین خودپرداز بانکی در کجور اشاره کرد و افزود: استقبال مردم از خدمات این خودپرداز بسیار خوب و میزان تراکنش هم قابل توجه است. از رسانه‌ها نیز انتظار داریم نسبت به اطلاع‌رسانی این خدمات در کجور به ما کمک کنند.

موسوی‌زاده عنوان کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان برای برداشت پول از این خودپرداز امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نیز بتوانیم دومین دستگاه خودپرداز بانکی را در دومین شهر جدید التاسیس در کجور نصب و راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/86019/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول