اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد خبر داد

کلنگ‌زنی 20 طرح عمرانی در فیروزآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزآباد گفت: در دهه فجر امسال 20 طرح با اعتبار 17 میلیارد و 250 میلیون تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی 20 طرح عمرانی در فیروزآباد

به گزارش خبر گزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی عصر امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور استاندار فارس و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در شهرستان فیروزآباد در 16 ماه اخیر با تشکیل میز سرمایه‌گذاری و کارگروه بخش توسعه کشاورزی از سال 90 تاکنون 14 طرح با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در دهه فجر سال جاری حدود 20 طرح با اعتبار 17 میلیارد و 250 میلیون تومان آغاز به ساخت می‌شود.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: این شهرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان آینده قابل توجهی را می‌تواند رقم بزند.

بهمنی با اشاره به وجود دو سد تنگاب و هایقر در این شهرستان ابراز داشت: سد تنگاب با 130 میلیون متر مکعب و هایقر با 230 میلیون متر مکعب ظرفیت آب، نقطه شکوفایی برای فیروزآباد است که سد هایقر با 45 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند تخصیص اعتبار و توجه بیشتر مسئولان استانی است.

وی از دیگر طرح‌های در دست اقدام این شهرستان را جاده‌های ارتباطی جم – عسلویه و باند اول، دوم و سوم فیروزآباد - کوار عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: پیگیری و به نتیجه رساندن این جاده‌های مواصلاتی نیاز به مساعدت مسئولان استانی به ویژه استاندار فارس دارد تا تلفات زیان‌بار جانی و مالی در این مسیر به حداقل برسد.

بهمنی همچنین اجرای طرح فاضلاب شهری، تصفیه‌خانه، انتقال آب سد تنگاب فیروزآباد و خطوط ریلی شیراز – بوشهر که از حوزه استحفاظی فیروزآباد می‌گذرد را نیازمند به سرعت‌بخشی و مساعدت مسئولان عنوان کرد. ‌

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزآباد در پایان گفت: مسئولان این شهرستان با عزم جدی و راسخ تمام تلاش خود برای توسعه و به نتیجه رساندن پروژه‌های در دست اقدام فیروزآباد را به کار بسته‌اند تا هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها شویم.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول