اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از دانش‌آموزان حادثه‌دیده دبستان شین‌آباد:

دبستان روستای شین‌آباد از هیچ امکاناتی برخوردار نیست

خبرگزاری فارس: یکی از دانش‌آموزان حادثه‌دیده دبستان روستای شین‌آباد گفت: دبستان روستای شین‌آباد از هیچ امکاناتی برخوردار نیست و می‌ترسیم که این دبستان دوباره آتش بگیرد.

دبستان روستای شین‌آباد از هیچ امکاناتی برخوردار نیست

آرزو طاهر‌آبادی به عنوان یکی از دانش‌آموزان حادثه‌دیده دبستان روستای شین‌آباد که صورت، دست‌ها و پاهایش در این حادثه طعمه حریق شده بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان از چگونگی وقوع حادثه خبر داد و اظهار کرد: 15 آذر ماه امسال وارد مدرسه شدم و به عنوان انتظامات کلاس‌های اول و دوم وظیفه خود را انجام دادم.

وی با اشاره به اینکه سپس به همراه دیگر دوستانم وارد کلاس درس شدیم و کتاب‌های قرآن خود را درآوردیم، اضافه کرد: خدمتکار به کلاس درسمان آمد تا بخاری نفتی را روشن کند اما یک‌دفعه بخاری آتش گرفت و آتش بخاری شدت گرفت.

این دانش‌آموز حادثه‌دیده دبستان روستای شین‌آباد با تاکید بر اینکه معلم و چهار نفر از همکلاسی‌هایمان برای کمک گرفتن به بیرون از کلاس رفتند، تصریح کرد: پنجره‌های کلاس را باز کردیم اما درب کلاس یک‌دفعه بسته شد و آتش کلاس نیز بیشتر و بیشتر شد.

وی با بیان اینکه 37 نفر دانش‌آموز در این کلاس تحصیل می‌کنند که تنها 29 نفر دچار سوختگی شدیم، ادامه داد: حاضر نیستم که دوباره در این کلاس و دبستان تحصیل کنم.

طاهر‌آبادی در پاسخ به این سؤال که چرا دوباره حاضر به تحصیل در دبستان روستای شین‌آباد نیستی، تاکید کرد: روستای شین‌آباد دو دبستان دارد اما این دبستان قدیمی و تخریبی است که اجازه گاز‌کشی به این دبستان را نداده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روستای شین‌آباد گاز‌کشی شده است اما به دلیل قدیمی و تخریبی بودن دبستانمان اجازه گاز‌کشی به این دبستان را نداده‌اند، افزود: دبستان روستای شین‌آباد از هیچ امکاناتی برخوردار نیست و می‌ترسیم که دوباره در این دبستان مشغول به تحصیل شویم و دوباره بخاری کلاسمان آتش بگیرد.

این دانش‌آموز شین‌آبادی گفت: با بازگشت به روستایمان در دبستان دیگری تحصیل می‌کنم که از امکانات برخوردار باشد و دوباره به آتش کشیده نشود.

وی با تاکید بر اینکه دبستانی که در آن درس می‌خوانده‌ایم نو‌ساز نیست و بسیاری از مادرانمان نیز در این مدرسه درس خوانده‌اند، اظهار کرد: روستای شین‌آباد از تمام امکانات برخوردار است اما این مدرسه امکانات ندارد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول