اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب ‌و فاضلاب دالاهو:

باران، آب ‌چشمه شهر گهواره را گل‌آلود کرد

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب دالاهو کرمانشاه از آسیب و خسارت به تاسیسات بارندگی شهر گهواره و گل‌آلود شدن آب چشمه بر اثر بارندگی‌های اخیر خبر داد.

باران، آب ‌چشمه شهر گهواره را گل‌آلود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جعفر رستمی اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی عوامل امدادی این امور و با همکاری بخشداری و شهرداری گهواره در یک اقدام ضروری در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با تجهیزات مورد نیاز اقدامات لازم برای ترمیم و بازسازی خطوط انتقال صورت گرفت.

براساس گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، رستمی ادامه داد: بر اثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه توت شامی تاسیسات آبرسانی به شهر گهواره دچار خسارت شد، که به دنبال آن خط انتقال آب در مسیر چشمه تامین کننده آب در چندین نقطه دچار شکستگی و در بعضی مسیرهای آن نیز سبب انسداد شد که منجر به قطع آب شهر گهواره شد.

 مدیر امور آب و فاضلاب دالاهو از تامین آب مردم از طریق تانکرهای سیار آبرسانی به منظور رفع مشکل خبر داد.

وی با اشاره به اینکه شدت بارندگی و طغیان رودخانه توت شامی به گونه‌ای بود که خط انتقال را در چندین نقطه دچار حادثه کرده و از طرفی هم سبب گل‌آلودن شدن آب چشمه شده، ادامه داد: برای رفع و ترمیم خط انتقال مشکلات زیادی وجود داشته که با تلاش عوامل امدادی حادثه ایجاد شده ترمیم و مجدداً خط انتقال به مخزن ذخیره آب وصل شد.

شایان ذکر است که شهر گهواره از توابع شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول