اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر

مسیر یادمان ولایت در جیرفت گلباران شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر مسیر یادمان ولایت تا مسجد جامع این شهرستان به یاد روزهای حضور مقام معظم رهبری در این شهرستان گلباران شد.

مسیر یادمان ولایت در جیرفت گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر مسیر یادمان ولایت تا مسجد جامع این شهرستان به یاد روزهای حضور مقام معظم رهبری با حضور تمام مسئولان محلی، خانواده‌های شهدا، بسیجیان، دانش‌آموزان و دانشجویان گلباران شد.

ابراهیم غنچه‌پور فرماندار جیرفت در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این آیین به یاد روزهای حضور قبل از انقلاب مقام معظم رهبری در این شهرستان و اینکه جیرفت افتخار این را دارد که به عنوان وطن دوم مقام معظم رهبری مزین است، برگزار شد.

وی افزود: جیرفت به عنوان شهردار الولایه نامگذاری شده است و امروز همه دوست‌داران و سربازان انقلاب با مشارکت خود در مراسم گل‌افشانی این مسیر، ولایتمداری خود را نشان دادند که امیدواریم این مراسم سنتی شود برای آینده و در سال‌های بعد هم برگزار شود.

غنچه‌پور تصریح کرد: برگزاری این آیین بیانگر وفاداری مردم این منطقه به ولایت فقیه و اینکه همیشه گوش به فرمان ولایت هستند و در همه عرصه‌ها با حمایت از انقلاب و رهبری این نظام را تا ظهور حضرت مهدی(عج) پیش می‌برند.

به گزارش فارس مراسم گل‌افشانی از محل یادمان ولایت تا مسجد جامع به شکل پیاده‌روی انجام شد.

انتهای پیام/80002/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول