اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان:

مشکل اصلی ما مصدومیت بازیکنان است/بازی سختی در بوشهر پیش رو داریم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان گفت: مشکل اصلی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در حال حاضر مصدومیت پی در پی بازیکنمان است.

مشکل اصلی ما مصدومیت بازیکنان است/بازی سختی در بوشهر پیش رو داریم
مرتضی سام بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در دیدار هفته گذشته خود در مقابل تیم نفت امیدیه در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول کشور در حالی شکست را پذیرا شدیم که می‌توانستیم اختلاف چهار امتیازی پایانی را جبران کنیم.
وی اضافه کرد: محمد شفاف؛ بازیکن پست یک خود را به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف تا پایان فصل از دست داده و با توجه به اینکه فاصله بازیکن جایگزین ما تا وی زیاد است از این ناحیه ضربه بدی خوردیم.
کاپیتان تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان افزود: دو بازیکن دیگر ما نیز از ناحیه پا و بینی مصدوم شده و تا چند هفته قادر به همراهی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در لیگ دسته اول کشور نیستند.
وی ‌خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که در حال حاضر تنها با 9 بازیکن تمرین می‌کنیم می‌توان به این واقعیت اشاره کرد که مشکل اصلی تیم بسکتبال نفت آبادان در حال حاضر مصدومیت بازیکنان آن است.
سرمربی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در ادامه از دیدار بعدی تیمش در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول کشور گفت و تصریح کرد: مسلما بازی سختی را در بوشهر و در مقابل نماینده این استان پیش‌رو داریم.
وی اضافه کرد: حریف ما در هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول کشور نسبت به نیم فصل اول بازی‌ها چهار بازیکن جدید را به ترکیب اصلی اضافه کرده و این در حالی است که تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با وجود نیاز زیاد هیچ بسکتبالیست جدیدی را به مجموعه خود معرفی نکرده است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول