اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماهه نخست سال

صدور 85 هزار بیمه‌نامه توسط بیمه آسیا در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سرپرستی بیمه آسیا در استان زنجان گفت: در 10 ماهه ابتدایی سال، 85 هزار بیمه‌نامه جدید صادر شده است.

صدور 85 هزار بیمه‌نامه توسط بیمه آسیا در زنجان

احمد خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در 10 ماهه نخست سال 6 هزار پرونده خسارتی بررسی شده و بیش از 80 میلیارد تومان خسارت نیز پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر خسارت‌های پرداختی در رابطه با بیمه شخص ثالث بوده است، اظهار کرد: نزدیک به 68 درصد خسارت‌های پرداختی بیمه آسیا در استان مربوط به این رشته بیمه‌ای بوده است.

به گفته معاون سرپرستی بیمه آسیا در استان زنجان از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 5 هزار بیمه‌نامه عمر و پس‌انداز از سوی این شرکت بیمه‌ای در سطح استان صادر شده است.

این کارشناس بیمه‌ای از آغاز به کار شورای هماهنگی بیمه استان در راستای سالم‌سازی فضای رقابت بین شرکت‌های بیمه‌ای و نیز گسترش فرهنگ این مقوله بین عموم مردم تاکید کرد و افزود: تعامل صنعت بیمه استان با سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط، بررسی نقاط ضعف و قوت و دلایل ظرفیت‌های مغفول مانده برخی رشته‌های بیمه‌ای در استان در این شورای مورد تجریه و تحلیل از سوی کارشناسان و مدیران شعب شرکت‌های بیمه استان قرار می‌گیرد.

خرمی بر لزوم تبلیغات و اطلاع‌رسانی فرهنگ بیمه از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان و جراید محلی سطح استان تاکید کرد و افزود: در این شورا نرخ‌شکنی‌های غیرمتعارف، بررسی وضعیت صنعت بیمه استان و ساماندهی فعالیت‌های شرکت‌های بیمه‌ای نیز بررسی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مزیت رقابتی از سوی شرکت‌های بیمه تعیین نرخ نیست، بلکه مشتری‌مداری، ابتکار و نوآوری است، بر لزوم گسترش خدمات بهتر برای مشتریان در کمترین زمان ممکن و پاسخگویی به مشتریان در اسرع وقت تاکید کرد.

معاون سرپرستی بیمه آسیا در استان زنجان با اعلام اینکه اکنون شرکت‌های بیمه به سمت و سوی ارائه خدمات بهتر گام بر می‌دارند، متذکر شد: سرویس‌دهی مطلوب و خدمات با کیفیت بالا زمینه جذب مشتری و مشتری‌مداری را در پی خواهد داشت. 

انتهای پیام/2308/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول