اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول:

22 نفر در حوادث 9 ماه گذشته دزفول جان باختند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول از مرگ 22 نفر در حوادث 9 ماه گذشته در شهرستان دزفول خبر داد.

22 نفر در حوادث 9 ماه گذشته دزفول جان باختند

مرتضی همایون‌نسب امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در 9 ماه گذشته 90 تعداد 112 مورد آتش‌سوزی و در 9 ماه گذشته 91 تعداد 146 مورد آتش‌سوزی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری تعداد حوادث ثبت شده رشد فزاینده‌ای داشته است، تأکید کرد: در 9 ماه گذشته بیش از 24 درصد حوادث آتش‌سوزی افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به تعداد تلفات جانی در این حوادث خاطر نشان کرد: در این حوادث در 9 ماه گذشته بیش از 22 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

*974 مورد حادثه در 9 ماه گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول اظهار داشت: در 9 ماه گذشته در سطح شهرستان دزفول بیش از 974 فقره حادثه به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: در این حوادث بیش از 23 میلیارد و 610 میلیون ریال خسارت به اموال عمومی و خصوصی وارد شده است که این آمار بر اساس برآوردهای کارشناسی ارائه شده است.

وی تاکید کرد: در این حوادث خسارت‌های زیادی به اموال مردم وارد شده است که تلاش شده تا با برآوردهای دقیق این میزان مشخص شود و در این باره دقت نظری زیادی به کار گرفته شده است.

 

*ثبت 7 مرگ در یک ماه گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول اظهار داشت: در یک ماه گذشته در حوادث اتفاق افتاده در این شهرستان 15 مورد مجروح و هفت مورد فوتی به ثبت رسیده است که معادل یک سوم کل فوتی‌های سال 91 است.

وی افزود: باید در رعایت مسائل ایمنی در سطح شهرستان تلاش زیادی کرد و در این باره ارتقای سطح آموزش‌های مردمی باید در دستور کار باشد و می‌کوشیم تا در این باره گامی صحیح برداریم.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول