اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره کانون انجمن صنفی کارگران کشور:

60 درصد حوادث کار از آن کارگران ساختمانی است/ میزبانی مازندران در همایش ایمنی کارگران

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره کانون عالی انجمن صنفی کارگران کشور با اعلام برگزاری همایش آموزش ایمنی کارگران ساختمانی در مازندران برای نخستین بار در کشور گفت: 60 درصد حوادث کار مربوط به کارگران ساختمانی است.

60 درصد حوادث کار از آن کارگران ساختمانی است/ میزبانی مازندران در همایش ایمنی کارگران

سید هادی ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از برگزاری نخستین همایش آموزش ایمنی کارگران ساختمانی کشور در مازندران خبر داد.

عضو هیئت مدیره کانون عالی انجمن صنفی کارگران کشور هدف از برگزاری این همایش را آموزش ایمنی ساخت و ساز به فعالان حوزه کار در بخش ساختمان عنوان کرد.

وی گفت: برای اجرایی شدن ایمنی کار در بخش کارگری نیاز به آموزش کارگران و کارفرمایان داریم که برای تبیین این امر مهم نیاز به برگزاری همایش احساس شد.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر در کشور روزانه یک کارگر ساختمانی به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی فوت می‌کند، تاکید کرد: نیاز است در بخش کارگران ساختمانی همه متولیان و دست‌اندرکاران نسبت به این امر توجیه شوند.

ساداتی در ادامه با اعلام اینکه 60 درصد حوادث کار در کشور مربوط به کارگران ساختمانی است، تاکید کرد: در این همایش سعی داریم که وظایف دست‌اندرکاران حوزه ساخت‌وساز را به خوبی تبیین کنیم تا حوادث کارگری در کشور را با همکاری متولیان کاهش دهیم.

عضو هیئت مدیره کانون عالی انجمن صنفی کارگران کشور درباره برگزارکنند‌گان این همایش گفت: مسئولان انجمن کارگران ساختمانی مازندران، اعضای کمیته آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، مسئولان سازمان تامین اجتماعی مازندران، کارشناسان و بازرسان کار وزارت رفاه و تامین اجتماعی در مازندران، سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، پیمانکاران و استادکاران ساختمانی در این همایش حضور دارند.

ساداتی در پایان گفت: این همایش در روز چهارشنبه به مدت یک روز در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86004/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول