اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

خانواده‌ شهدا سرمایه‌ نظام هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فهرج گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران از افتخارات و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

خانواده‌ شهدا سرمایه‌ نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی یکشنبه شب در دیدار با خانواده شهدای بخش نگین کویر فهرج خون شهدا را عامل دوام انقلاب اسلامی دانست و با تجلیل از مقام شامخ شهدا اظهار داشت: امروز آزادی، امنیت و استقلال اقتصادی و نظامی همه از برکت خون شهدا است.

وی تصریح کرد: وظیفه مسئولان و مردم در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب الگوگیری از مکتب شهدا است و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از افتخارات و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

محمد برزنگ فرماندار فهرج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز عزت و سربلندی و استقلال ایران اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است و آرامش و امنیت حاصل رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا در جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه امروز ما مدیون شهدا و صبر و ایثار گری‌های خانواده‌های شهدا هستیم، افزود: از خداوند توفیق ادامه راه شهدا و امام شهدا را خواستاریم و امیدواریم بتوانیم با پیروی از راه نورانی شهدا و امام شهدا کشور را به جایگاه شایسته آن برسانیم.

حسین سعیدنیا بخشدار بخش نگین کویر فهرج از ساماندهی قبور مطهر شهدا خبر داد و گفت: قبور مطهر شهدای بخش نگین کویر فهرج در آینده نزدیک با اعتبار 200 میلیون ریال و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بم ساماندهی می‌شود.

به گزارش فارس، بخش نگین کویر شهرستان فهرج از بخش‌های کمتر توسعه استان کرمان به شمار می‌رود که در سه سال گذشته به بخش ارتقاء پیدا کرده و 14 شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/80013/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول