اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تأکید کرد

لزوم تداوم راه شهدا با محوریت ولایت

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: امروز تداوم راه شهدا با محوریت ولایت فقیه باید مورد توجه قرار گیرد.

لزوم تداوم راه شهدا با محوریت ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در جمع خانواده سه تن از شهدای شهر ابهر اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی به شمار رفته و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید از ارتباط با خانواده شهدا غافل شد، ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران در زمینه‏های مختلفی در سطح جهان زبانزد است.

استاندار زنجان با بیان اینکه خانواده شهدا با اخلاص و ایمان قوی خود همواره در مسیر شهدا گام برمی‏دارند، خاطرنشان کرد: با برقراری ارتباط با خانواده شهدا، مسئولان نیز در مسیر شهدا ثابت‌قدم می‏شوند.

وی با تأکید بر اینکه غفلت از خانواده شهدا سبب انحراف از مسیر و تحلیل نادرست از انقلاب می‏شود، اضافه کرد: آثار شهدا امروز در گوشه و کنار کشور به روشنی مشاهده می‏شود.

 

*وجود خانواده شهدا موجب برکت و توسعه است

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه وجود خانواده شهدا سبب توسعه و پیشرفت در استان زنجان می‏شود، یادآور شد: آنها تابلوی راهنما و روشنی‎بخش مسیر حرکت محسوب می‏شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز هرچه داریم از شهدا است، ادامه داد: امروز اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مقتدر، خودکفایی، ظلم ستیزی، استکبار و صهیونیست ستیزی، سربلندی و عزت و افتخار آن از برکت وجود شهدا بوده است.

*نگاه جوانان امروز به راه شهدا است

استاندار زنجان با بیان اینکه نگاه قدرشناس جوانان امروز به راه و آرمان شهدا است، اذعان داشت: امیدواریم یک لحظه چشم از این مسیر نورانی برنداریم.

وی با اشاره به اینکه مسیر ولایت، شهدا و مسیرهای آنها نباید مورد غفلت افراد قرار گیرد، عنوان کرد: مبدع و مبتکر این مسیرهای مهم و ارزشمند امام خمینی (ره) است.

رئوفی‎نژاد با بیان اینکه با باید هوشیاری بیشتر، استقامت و با محوریت ولایت فقیه در تداوم راه شهدا گام برداشت، ادامه داد: باید با آگاهی و ایمان در مسیر امام راحل ثابت‌قدم  باشیم.

انتهای پیام/73006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول