اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد

لوح فشرده روز شمار شهدای لرستان تهیه و تدوین شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: روز شمار شهدای لرستان در قالب یک لوح فشرده به صورت کامل و جامع تهیه و تدوین شده است.

لوح فشرده روز شمار شهدای لرستان تهیه و تدوین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس  از خرم‌آباد مصطفی اسکندری عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: گلزار شهدای استان لرستان 48 درصد از لحاظ ساماندهی پیشرفت داشته است و تلاش ما بر این است که تمام گلزارهای شهدای لرستان ساماندهی شوند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 600 گلزار شهدا در لرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از نظر تعداد بیش از 70 درصد این گلزارها ساماندهی شده‌اند.

اسکندری با اشاره به اینکه کتاب فرهنگ اعلام شهدای لرستان تدوین شده یادآور شد: این کتاب به زودی منتشر و روانه بازار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اجرای پروژه مجتمع توان بخشی و فرهنگی ایثارگران لرستان گفت: این مجتمع 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با 110 میلیارد ریال هزینه در حال اجرا است.

وی یادآور شد: برای تکمیل و تجهیز این مجتمع حدود 70 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در دهه فجر امسال 140 برنامه قرآنی، ورزشی، فرهنگی و... در سطح لرستان در حال اجرا است.

انتهای پیام/2304/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول