اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان:

پخش دیجیتال فیلم مزیت جشنواره امسال است

خبرگزاری فارس: ناظر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان گفت: پخش فیلم‌ها به صورت دیجیتال از مزیت‌های جشنواره امسال است.

پخش دیجیتال فیلم مزیت جشنواره امسال است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، یاورزاده در حاشیه آغاز به کار جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران در رفسنجان اظهار داشت: پخش فیلم‌ها به صورت دیجیتال از مزیت‌های جشنواره امسال است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رفسنجان از شهرهای خوب کرمان و مجهز به سیستم دیجیتال است، برای نخستین‌بار مجری برگزاری جشنواره در جنوب شرق کشور است.

یاورزاده در زمینه سطح کیفی فیلم‌های راه‌یافته به جشنواره گفت: کیفیت فیلم‌های جشنواره پس از نمایش مشخص می‌شود و در این ارتباط باید منتقدان نظر بدهند، اما به دلیل استقبال فیلم‌سازان از این جشنواره، انتظار می‌رود با جشنواره خوبی رو به‌رو شویم.

وی در زمینه علت تأخیر یک روزه در نمایش فیلم‌های فجر در رفسنجان خاطرنشان کرد: در هر جشنواره‌ای اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای وجود دارد و این مشکل تنها مربوط به رفسنجان نیست و حتی در تهران نیز ممکن است با چنین مشکلاتی مواجه شویم.

ناظر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان ضمن استقبال از نمایشگاه آثار هنرمندان رفسنجانی در حاشیه آغاز به کار جشنواره گفت: در این نمایشگاه آثار برجسته‌ای وجود داشت که در مجموع خوب کار شده بود و امیدواریم قوی‌تر از این شود.

*برگزاری محفل انس با قرآن در رفسنجان

به مناسبت دهه فجر و به همت کمیته قرآن ستاد دهه فجر محفل انس با قرآن در مسجد جامع شهرستان رفسنجان برگزار شد.

این آیین با حضور استاد بهرام‌پور و سعیدیان قاری بین‌المللی قرآن کریم در مسجد جامع برگزار شد و مردم قرآن‌دوست و ولایتمدار رفسنجان با حضور پرشور خود در این محفل نورانی شرکت کردند.

انتهای پیام /80016/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول