اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی همدان:

روزانه 500 نفر فیلم‌های فجر را در همدان می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: روزانه 500 نفر فیلم‌های جشنواره فجر را در دو سالن قدس و مجتمع شهید آوینی می‌بینند.

روزانه 500 نفر فیلم‌های فجر را در همدان می‌بینند

خسرو بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از  آغاز سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در همدان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با آغاز سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، استان همدان با اکران 27 فیلم کار خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: از 27 فیلمی که در همدان اکران می‌شود، 12 فیلم از مؤسسه سودای سیمرغ، در همدان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یادآور شد: از 15 فیلم مؤسسه نگاه نو در جشنواره فیلم فجر هشت فیلم در همدان و در بخش خارج از مسابقه 9 فیلم در جشنواره حضور دارد که هفت فیلم در همدان اکران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر، 6 هزار بسته هدایای رسانه تصویری در همدان توزیع می‌شود.

بیات با بیان اینکه دو سانس برای اکران فیلم‌های فجر در نظر گرفته شده است، افزود: در هر سانس 350 نفر در مجتمع شهیدآوینی و 140 نفر در مجتمع قدس پذیرای شهروندان خواهند بود.

وی اضافه کرد: سانس‌های مجتمع شهید آوینی در ساعات 16، 18 و 20 و سانس‌های سینما قدس در ساعات 15:30، 17:30 و 19:30 برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: پیش‌فروش بلیط‌های جشنواره نیز آغاز شده و افراد می‌توانند با مراجعه به گیشه‌ها بلیط‌های فیلم‌های روز بعد را خریداری کنند.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز جایگاه سینما در تمام عرصه‌ها مشخص شده و اثرگذار است، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نسبت به برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اهتمام ورزید.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول