اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جواد طاهری در گفت‌وگو با فارس:

با دو فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور دارم + تصاویر

خبرگزاری فارس: هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون از ایفای نقش در دو فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» و «زیباتر از زندگی» خبر داد.

با دو فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور دارم + تصاویر

سید جواد طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با ایفای نقش در دو فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» و «زیباتر از زندگی» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور دارم.

*فرشتگان قصاب و قاچاق اعضای بدن

وی با اشاره به اینکه محمد قهرمانی تهیه کنندگی و سهیل سلیمی کارگردانی فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» را برعهده داشته است، تصریح کرد: در این فیلم نقش عبدالبشیر را ایفا می‌کنم که سعی دارد تا از فرزند خود مراقبت کند تا قربانی قاچاق اعضا نشوند.

هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» به نوعی فیلم ضداستکباری است، تصریح کرد: این فیلم، فضای کار شرایط کشور افغانستان را پس از اشغال توسط آمریکا روایت می‌کند.   

طاهری در مورد موضوع فیلم «فرشتگان قصاب» افزود: در این فیلم قاچاق اعضای بدن در افغانستان توسط آمریکایی‌ها در پوشش صلیب‌ سرخ و همچنین همکاری ارتش آمریکا با قاچاقچیان به تصویر کشیده می‌شود.

وی اضافه کرد: دارین حمزه، محمدرضا غفاری، ستاره پسیانی، تینا خزاعی، آزیتا ترکاشوند، الکساندر کوانجی، پیتر کوانجی و علیرضا شیخ‌الاسلام از بازیگران فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» هستند.

*زیباتر از زندگی با محوریت شهید علم‌الهدی

هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی گفت: محور این فیلم در مورد زندگی شهید سید حسین علم‌الهدی است.

طاهری در خصوص نقش خود اظهار کرد: در این فیلم به عنوان یک سرهنگ ارتشی ایفای نقش کرده‌ام و این سرهنگ وظیفه ارتباط میان سپاه و ارتش را عهده‌دار است و در پایان فیلم به یک شخصیت مثبت تبدیل می‌شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه فیلم‌هایی که در آنها حضور دارد مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد، تصریح کرد: این دو فیلم موضوعات خوبی دارند که ان‌شاءالله با اکران در زمان مناسب، مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/78008/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول