اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز جشنواره فیلم فجر در اصفهان

«بزرگمرد کوچک» به همراه دو فیلم دیگر اکران می‌‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سینمایی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: در دومین روز از جشنواره فیلم فجر اصفهان فیلم‌های «بزرگمرد کوچک»، «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» و «او خوب سنگ می‌زند» اکران می‌شود.

«بزرگمرد کوچک» به همراه دو فیلم دیگر اکران می‌‌شود

علی تمنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فیلم بزرگمرد کوچک به کارگردانی صادق صادقی دقیقی در سانس نخست سینما ساحل، سانس 2 سینما خانواده و سانس سوم سینما سپاهان به نمایش درمی‌آید.

وی افزود:  داستان این فیلم که نخستین ساخته بلند سینمایی صادق دقیقی به شمار می‌آید، داستان زندگی نوجوان شهید خرمشهری بهنام محمدی است و شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب الله یاری، پرهام دلدار، جواد سلام‌پور، مجتبی قربانی و جمعی از بازیگران اداره تئاتر آبادان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

معاون سینمایی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد:این نوجوان در ابتدا به دست نیروهای عراقی می‌افتد و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد اما اعتماد عراقی‌ها را جلب کرده و مواد غذایی، مهمات و گرای دشمن را به نیروهای ایرانی می‌رساند.

وی درباره فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» نیز گفت: داستان این فیلم که نخستین فیلم بلند کارگردان آن نرگس آبیار است درباره  لیلا زن جوان بارداری است که کودکی ده‌ماهه دارد و داستان دو خواهر پیر است که به او محبت می‌کنند.

تمنایی اضافه کرد: این فیلم که گلاره عباسی، حسام بیگدلو، امیر غفارمنش، گیتی معینی، فاطمه شکری،‌مهران رجبی، مینا نوروزی و نازنین بابایی در آن بازی می‌کنند در سانس‌های اول دوم وسوم سینما خانواده، سپاهان و ساحل روی پرده می‌رود.

وی اضافه کرد: سومین فیلم روز دوم جشنواره با نام «او خوب سنگ می‌زند» به کارگردانی سید‌هادی محقق در سانس نخست سینما سپاهان، دوم  ساحل و سوم خانواده به نمایش درمی‌آید و با استفاده از نابازیگران ساخته شده و روایتگر داستان پسر یتیمی است که پدرش را از دست داده و مادرش نیز به بیماری آسم مبتلاست.

معاون سینمایی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: پسر (بردو) برای مداوای مادر و تغییر محل سکونت اقدام به وصول مبلغی می‌کند که پدرش در زمان حیات از یکی از روستایی‌ها طلب داشته و در این کشاکش به قاچاق فشنگ متهم می‌شود.

به گزارش فارس چهارمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از 14 تا 24 بهمن‌ماه در سینماهای ساحل، سپاهان و خانواده در سانس‌های 16، 18 و 20 برگزاری می‌شود.

برنامه نخستین روز جشنواره فیلم فجر در اصفهان رونق چندانی نداشت ضمن اینکه در کمال تعجب فیلم‌های  ابرهای ارغوانی و روز روشن از فیلم‌‌هایی که قرار بود در سینما ساحل اکران شود به روی پرده نرفت.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول