اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ‌ارشاد ‌استان قم خبر داد

اکران 18 فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: از بین آثار رسیده به جشنواره فیلم فجر 18 فیلم منتخب در قم به نمایش گذاشته می‌شود.

اکران 18 فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا اظهار کرد: امسال برای نخستین بار در سی و چهارمین بهار آزادی استان قم میزبان فیلم‌های جشنواره فجر است.

وی افزود: این فیلم‌ها با حساسیت خاصی انتخاب شده و بیشتر آنها مضمونی دینی و مذهبی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: کارشناسان سینمایی با حساسیتی ویژه از بین فیلم‌های ارسالی به جشنواره فیلم فجر 18 فیلم را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: اکران فیلم‌های منتخب جشنواره همزمان با دیگر استان‌های میزبان در سراسر کشور در استان قم از 14 بهمن آغاز شده و تا 23 بهمن ماه ادامه دارد.

پنج داور قمی به فیلم‌های جشنواره فجر رای می‌دهند

اسماعیلی‌طبا از داوری فیلم‌های منتخب توسط یک تیم از داوران مجرب خبر داد و بیان کرد: این تیم که شامل پنج تن از کارشناسان سینمایی فیلم‌های این جشنواره را داوری می‌کنند.

وی افزود: داوران این جشنواره علی بیطرفان، علی عسگری، امیر طباطبایی، مهدی بنکدار و حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم مهاجر هستند از مجرب‌ترین سینماگران استان قم به شمار می‌روند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در استان قم خاطرنشان کرد: جشنواره بین‌المللی فجر در تهران 22 بهمن‌ماه و پس از آن استان‌های میزبان نسبت به برگزاری اختتامیه و اعلام رای هیئت داوران اقدام می‌کنند که این مراسم در 30بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2258‌/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول