اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پخش 3 فیلم در روز نخست

سیمرغ فیلم‌های فجر بر شانه سینماهای اصفهان می‌نشیند

خبرگزاری فارس: امروز سیمرغ فیلم‌های فجر بر شانه سینماهای در اصفهان می‌نشیند و با اکران سه فیلم امروز جشنواره فیلم فجر به صورت رسمی در اصفهان آغاز می‌شود.

سیمرغ فیلم‌های فجر بر شانه سینماهای اصفهان می‌نشیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان چند سالی است که جشنواره فیلم فجر علاوه بر پایتخت در برخی از استان‌های کشور از جمله اصفهان نیز به اجرا در می‌آید و بهار پرشکوفه و گرم سینمایی جایگزین زمستان سالن‌های سرد و خالی از جمعیت شهر اصفهان می‌شود.

امسال نیز همچون سه سال گذشته این جشنواره از 14 بهمن‌ماه در اصفهان فعالیت خود را آغاز می‌کند و در نخستین روز این جشنواره شاهد اکران سه فیلم در سینماهای ساحل، سپاهان و خانواده هستیم.

علی تمنایی معاون سینمایی و هنری اداره ارشاد اسلامی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره برنامه‌های نخستین روز جشنواره اظهار کرد: این فیلم‌ها در سه سانس 16، 18 و 20 در سه سینمای اصفهان به صورت دیجیتال اکران می‌شود.

وی افزود: امروز به عنوان روز نخست جشنواره در سینما سپاهان اصفهان شاهد اکران فیلم‌های فیلم یک دو سه ...پنج به کارگردانی محمد معیری، ابرهای ارغوانی به کارگردانی سیامک شایقی و روز روشن به کارگردانی حسین شهـابی به ترتیب در سانس 16، 18 و 20 هستیم.

معاون سینمایی و هنری اداره ارشاد اسلامی اصفهان اظهار کرد: همچنین در سینما ساحل شاهد پخش همین فیلم‌ها هستیم و ابرهای ارغوانی در سانس اول، روز روشن در سانس دوم و یک، دو سه ...پنج در سانس سوم اکران می‌شود.

وی ادامه داد: در سینما خانواده نیز روز روشن از ساعت 16 تا 18، یک دو سه ...پنج از ساعت 18 تا 20 و ابرهای ارغوانی از20 تا 22 به روی پرده می‌رود.

تمنایی تاکید کرد: دیدار با خانواده هنرمندان شهید استان و حضور هنرمندان در گلستان شهدا از دیگر برنامه های چهارمین جشنواره فیلم فجر اصفهان علاوه بر اکران فیلم است.

به گزارش فارس چهارمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از 14 تا 24 بهمن‌ماه در سینماهای ساحل، سپاهان و خانواده در سانس‌های 16، 18 و 20 برگزاری می‌شود که در طی این 10 روز 27 فیلم به نمایش درمی‌آید و در روز 24 بهمن‌ماه اختتامیه این جشنواره با معرفی فیلم برتر از دیدگاه تماشاگران و داوران، بهترین کارگردان، بهترین فیلم نامه، بهترین تهیه کننده و بهترین بازیگر و اهدای جوایز به برگزیدگان بخش‌های مختلف در سینما ساحل اصفهان برگزار می‌شود.

امیر هوشنگ جمشیدیان، سید محمد طباطبایی، آرش رنجبر، مجید صدیقی و پژمان قاری هیئت داوران چهارمین جشنواره فیلم فجر اصفهان هستند.

گفتنی است بنا بر اعلام اداره ارشاد اصفهان امکان تغییر در جدول پخش فیلم‌های جشنواره فجر اصفهان وجود دارد.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول