اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 5 تن از داوران قمی

فیلم‌های جشنواره فجر در قم داوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: یک تیم داوری پنج نفره به داوری 18فیلم جشنواره فجر در استان قم می‌پردازند و نتایج آرای خود را 30بهمن اعلام می‌کنند.

فیلم‌های جشنواره فجر در قم داوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان قم، علی بیطرفان، علی عسگری، امیر طباطبایی، مهدی بنکدار و حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم مهاجر از مجرب‌ترین سینماگران استان قم هستند که 18 فیلم جشنواره فجر را داوری خواهند کرد.

هر یک از این افراد دارای سوابق و کارنامه‌های درخشانی بوده و همگی آنها فارغ‌التحصیل رشته سینما هستند.

علی عسگری از داوران این جشنواره دارای تحصیلات کارشناس ارشد سینماست که اکنون به تدریس رشته‌های سینمایی در دانشگاه‌ می‌پردازد و در مرکز صدا و سیمای استان قم به فیلم‌برداری و کارگردانی اهتمام دارد.

این هنرمند قمی کارشناس سینما، نویسنده، تهیه‌کننده ، کارگردان و مدرس سینما است که در حال حاضر سرپرستی انجمن سینمای جوانان استان قم را بر عهده دارد.

مهدی بنکدار از دیگر داوران این جشنواره است که دارای کارشناسی سینما و مسئولیت‌هایی چون مسئول واحد تصویری دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، عضویت در شورای صدور پروانه نمایش ویدئو رسانه و تدریس رشته‌های سینمایی را بر عهده دارد.

از دیگر داوران این جشنواره حجت‌الاسلام ابوالقاسم مهاجر است که دارای کارشناس ارشد در رشته سینما بوده و هم‌اکنون به فیلم‌سازی مشغول است و پیش از این هم مسئولیت امور رسانه‌های حوزه علمیه را بر عهده داشت.

امیر طباطبایی نیز از زمره هنرمندان جوان است که در رشته کارگردانی سینما از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده و اکنون مدرس رشته‌های سینمایی است و علاوه بر این به نویسندگی ،کارگردانی و تهیه‌کنندگی اهتمام دارد.

گفتنی است مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان قم پس از تهران در 30بهمن‌ماه با اعلام رای هیئت داوران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/‌ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول