اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزان مطرح کرد

فعالیت 12 هزار انجمن اسلامی در کشور

خبرگزاری فارس: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت:‌ در حال حاضر 12 هزار انجمن اسلامی در مدارس کشور فعالیت می‌کند که به میمنت دهه فجر در تمامی آنها برنامه‌های متنوع اجرا می‌شود.

فعالیت 12 هزار انجمن اسلامی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد علامتی عصر امروز در آیین گشایش نمایشگاه مدرسه انقلاب که در مدرسه شاهد اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: از این تعداد انجمن اسلامی، دو هزار انجمن برای حضور و مشارکت فعالانه در طرح مدرسه انقلاب آمادگی اعلام کردند که اجرای این طرح می‌تواند دانش‌آموزان را به عنوان نسل آینده‌ساز این انقلاب با مبانی و معارف جمهوری اسلامی ایران آشنا کند.

وی به حساسیت مقطع کنونی و هجمه‌های متعدد دشمنان علیه نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و ادامه داد: در این اوضاع و شرایط که جمهوری اسلامی ایران با تهدیدها و ترفندهای مختلف روبه‌رو است آنچه که به عنوان یک امر ضروری و واجب به آن تأکید می‌شود، وحدت، همدلی و آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان به مبانی اساسی انقلاب اسلامی است که می‌تواند برای همیشه قدرت‌های معاند را ناامید سازد.

علامتی در ادامه سخنان خود به افتخارات جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های علمی و همچنین پیشرفت‌های علوم و فنون جدید اشاره و خاطرنشان کرد: این صلابت و قدرت دشمن‌کن است، چراکه ملت ایران در اوج محاصره تکنولوژی غرب توانسته است به این صلابت واقعی دست پیدا کند.

این مسئول کشوری، حفظ روحیه بسیجی و تفکر خلاقانه را عامل دستیابی به استقلال واقعی در تمام حوزه‌ها دانست و تصریح کرد: اگر امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ما و تمام دوستداران این انقلاب و حتی بدخواهان خیره‌کننده است، به این دلیل است که ما با حفظ ارزش‌های انقلاب توانسته‌ایم از این دستاوردها صیانت کرده و کیان آن را پاس بداریم.

وی عنوان کرد: ما همه این دستاوردهای شیرین را در کمال قطع وابستگی با دنیای غرب و شرق به دست آوردیم، چراکه ملت ایران در حرکت عظیم توانستند با همراهی، همدلی و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری و عنصر کار و تلاش و مجاهدت به چنین توفیقاتی دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزان در ادامه سخنان خود با پاسداشت دهه فجر این روزها را فرصتی برای بازشناسی دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: دهه فجر آیینه تمام‌نمایی از فخر و شرف این ملت در دستیابی به ایران عزتمند، مستقل و باشکوه است که از این فرصت می‌توان برای امیدوار کردن دوستداران نظام اسلامی و ناامید کردن دشمنان بهتر و شایسته استفاده کرد.

علامتی یادآور شد: ‌اگر دانش‌آموزان ما به عنوان سرمایه‌های عظیم این کشور با رهاوردهای انقلاب به معنای واقعی و با اصالت کامل آشنا شوند، در همه جا مروج و مبلغ این اندیشه پاک و طاهر هستند که جمهوری اسلامی ایران نهضتی ماندگار همراه با عزتمندی این ملت است.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول