اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز:

قدرت توسعه علم و دانش فرزندانمان ده‌ها برابر بیش‌تر از بمب اتم

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و توسعه علم و دانش فرزندان ما ده‌ها برابر قدرتش بیش تر از بمب اتم خواهد بود.

قدرت توسعه علم و دانش فرزندانمان ده‌ها برابر بیش‌تر از بمب اتم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا حافظی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجمتع هنرستانی تربیت بدنی خیرساز دکتر اسپرورین اظهار داشت: دولت به تنهایی قادر نبود تا فضاهای آموزشی کشور را با این تحولات اساسی مواجه کند.

وی ادامه داد: حضور خیرین مدرسه ساز و اقدامات آنها به منظور توسعه فضاها آموزشی در کشور بسیار ستودنی است و امروز فضاهای آموزشی با رشد بسیار خوبی مواجه شده است.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا مدارس ما از چند نوبته به دو نوبته و یک نوبته تبدیل شده‌اند که این امر توانسته اثرگذاری بسیار مطلوبی را در فراگیری دروس در بین دانش‌آموزان داشته باشد.

حافظی با بیان این که رشد علمی و کسب علم و دانش نیز در مسیر توسعه فضاهای آموزشی است خاطرنشان کرد: دشمن در هراس است که ما بمب اتمی نسازیم اما ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و توسعه علم و دانش فرزندان ما ده‌ها برابر قدرتش بیش تر از بمب اتم خواهد بود.

وی تأکید کرد: ما با توسعه علم و دانش خود به سمت شکوفایی، ‌توسعه، ‌رونق و پیشرفت پیش رفته و سازندگی را در کشور رونق خواهیم داد.

این مسئول عزم و اراده سازندگی را در بین خیرین مدرسه ساز مهم ارزیابی کرد و گفت: این عزم و اراده امروز دنیا را متحیر کرده است.

وی افزود: روحیه جهادگری در بین مردم ایران موج می‌زند چرا که همین ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در حالی که همه کشورهای علیه ایران بودند به سازندگی و تکیه بر داشته‌های خود اکتفا کرد و توانست امروز به رشد  وشکوفایی چشمگیری دست پیدا کند.

حافظی ادامه داد: پس از 16 سال از فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز، مدارس چهار نوبته به یک و گاه دو نوبته تبدیل شده‌اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در روزهای اول تشکیل این مجمع تعداد خیرین به تعداد انگشتان دست نمی‌رسید ولی اکنون به بیش از 400 هزار رسیده است.

انتهای پیام/2302/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول