اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-36

دین‌پرور: نابودی قدرت‌های شیطانی با حماسه 22 بهمن رقم خورد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه در 22 بهمن دست قدرت الهی ظهور یافت، ‌گفت: نابودی قدرت‌های شیطانی در این روز رقم خورد و تمام اقتدارشان فرو ریخت.

دین‌پرور: نابودی قدرت‌های شیطانی با حماسه 22 بهمن رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، یحیی دین‌پرور در نشست هماهنگی برنامه‏های دهه فجر در مهدیشهر بیان داشت: از زمان رسول اکرم (ص) تاکنون شاید انقلاب و حماسه‌ای بزرگ‏تر از 22 بهمن اتفاق نیفتاده باشد.

وی با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای انقلاب گام موثری در حفظ انقلاب است، افزود: امروز در دهه چهارم انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن نیازمند پاسداری و حراست بیشتر از میهن اسلامی‏مان هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر خاطرنشان کرد: در آستانه سی و چهارمین بهار آزادی، برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی در مهدیشهر به همت سپاه، اقشار هجده‏گانه بسیج و نیروهای مسلح شهرستان مهدیشهر برگزار می‌شود.

دین‌پرور افزود: جشن میلاد حضرت رسول (ص)، فضاسازی و برپایی جشن انقلاب در تمام رده‌ها، آذین‌بندی همه مراکز و رده‌های بسیج، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی و زنگ انقلاب هم‏زمان با سراسر کشور، مسابقه گفتمان ولایت،کلاس تفسیر قرآن از جمله ویژه برنامه‌های دهه فجر است.

وی از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال را برگزاری یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی، فوتسال و کشتی بین بسیجیان، برنامه الله‏اکبر در همه پایگاه‌ها در شب 22 بهمن، شرکت گسترده بسیجیان در راهپیمایی 22 بهمن و نماز جمعه، برپایی نمایشگاه عکس در خصوص انقلاب و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، جمع‌آوری جهیزیه برای نوعروسان، برگزاری راهپیمایی شبانه در سطح پایگاه‌ها، ویزیت رایگان در درمانگاه دارالشفای امام علی (ع)، افتتاح چندین پروژه در شهرستان، غبارروبی مزار شهدا و حضور در واحدهای دانش‌آموزی و بیان دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه‌های این دهه است.

دین‌پرور با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی کمیته نیروهای مسلح دهه فجر مهدیشهر گفت: رژه موتوری در روز اول دهه فجر به مناسبت ورود امام خمینی (ره) به میهن، صبحگاه مشترک، ‌نشست‌های بصیرتی و جشن انقلاب در تمام رده‌های نیروهای مسلح و نصب پلاکارد با شعارهای دهه انقلاب بر خودروهای در حال تردد از اهم برنامه‌های اجرایی دهه فجر است.

انتهای پیام/2249/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول