اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تورم، قدرت خرید را از مردم گرفته است

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تورم موجود قدرت خرید را از مردم گرفته و برای افزایش رفاه مردم و بهبود وضع اقتصادی افراد جامعه، باید تلاش جدی صورت گیرد.

تورم، قدرت خرید را از مردم گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود، محسن رضایی ظهر امروز در جمع مردم جوانرود، نوسود، ثلاث‌باباجانی و روانسر در مسجد جامع جوانرود اظهار داشت: اورامانات سابقه عظیمی در عرصه فرهنگی داشته و مردمان این دیار، مرزبانان شریف این منطقه و کشور بوده‌اند.

رضایی با بیان اینکه مردم اورامانات همیشه از مرزهای ایران دفاع کرده‌اند، تاکید کرد: در زمان انقلاب نیز این مردم به دفاع از آب و خاک ایران اسلامی پرداختند و شهدای زیادی از مردم این منطقه تقدیم انقلاب شده است.

وی مردم این منطقه را متعهد و وفادار به نظام توصیف کرد و بیان داشت: مشکلات زیادی در این منطقه وجود دارد و وجود جوانان بی‌کار باعث افسوس است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نباید در این منطقه محرومیت وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید برای افزایش رفاه مردم و بهبود وضع اقتصادی افراد جامعه، تلاش جدی صورت گیرد.

رضایی مردمی کردن اقتصاد را راهی برای جلوگیری از تورم و بهبود اوضاع اقتصادی اعلام کرد و گفت: اقتصاد باید به‌طور کلی متحول شود و جوانان و خانواده‌ها به عرصه کار و فعالیت اقتصادی قدم بگذارند.

وی با اشاره به ظرفیت کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی در این منطقه، توجه به تجارت با عراق از طریق بازارچه‌های مرزی را راهی برای ارتقاء وضعیت اقتصادی مردم در این منطقه دانست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: با توجه به تورم، توانایی خرید از مردم گرفته شده است.

وی تاکید کرد: نمی‌توان گفت که کاری انجام نشده، اما با تمام کارهایی که انجام شده است، باز هم مشکلات بسیاری وجود دارد و جوانان نیاز به شغل دارند.

رضایی گفت: در موضوعات سیاسی و امنیتی به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته‌ایم و برای بسیاری از کشورها الگو هستیم، اما در موضوعات اقتصادی و فرهنگی نیاز به تلاش بیشتر داریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: مردم ایران با وجود داشتن فرهنگ‌های مختلف، از مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنند و باید در کنار یکدیگر به موفقیت بیش از پیش برسند.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول