اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار مولایی:

قدرت نظامی ایران در هم شکننده اهریمنان خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 10 حضرت سید الشهدا (ع) گفت: قدرت و صلابت نظامی ایران قطعاً درهم شکننده نظام استکباری خواهد بود که امروز بیش از هر زمان دیگر به یاوه‌سرایی روی آورده است.

قدرت نظامی ایران در هم شکننده اهریمنان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار یوسف مولایی ظهر امروز در همایش بصیرت نیروهای مسلح خلخال به مناسبت دهه فجر با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن ما فقط با هدف براندازی نظام در فعالیت است و از هر اهرم و وسیله‌ای در جهت رسیدن به هدف شوم خود استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: قدرت و توان ایران اسلامی و پیشرفت‌های روز‌افزون آن مدیون خون شهدا، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آنهاست که این قدرت و صلابت قطعاً در هم شکننده نظام استکباری خواهد بود.

فرمانده لشکر 10 حضرت سید الشهدا (ع) ادامه داد: هر چند در تمامی صحنه‌ها دشمن با زبونی شکست خورده ولی از پای ننشسته و همچنان در فکر عملی ساختن اهداف شوم خود است.

مولایی به هوشیاری و بصیرت نیروهای انتظامی و سپاه خلخال اشاره کرد و افزود: مبارزات گسترده‌ای در مقابل رژیم ستمشاهی توسط مردم غیرت‌مند ایران اسلامی انجام شد و انقلاب اسلامی ایران در سایه همین مبارزات و ایستادگی مردم به ثمر نشست و در سال‌های نه چندان دور نیز فرزندانی از این دیار در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان ایستادند و در حفظ این انقلاب جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال هم در این مراسم بیان داشت: دشمن از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با تفکرات مختلف در صدد رخنه به پیکره نظام بوده و این تلاش او با بصیرت ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.

هوشنگ محمدی خاطرنشان کرد: تحریم‌های اقتصادی و جنگ نرم در وحدت مردم کشورمان تاثیر‌گذار نبوده و ملت ایران در تمامی عرصه‌ها با موفقیت‌های به دست آمده دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته‌‌اند.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: استقلال سیاسی بهترین هدیه انقلاب اسلامی به ملت ایران بوده است و ملت ایران تا پای جان و آخرین قطره خون از این استقلال حمایت خواهند کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه دشمن فقط در جنگ علیه کشور ما و یا تحریم‌ها خلاصه نمی‌شد بلکه با ترور شخصیت‌های علمی کشورمان می‌خواستند ریشه انقلاب را ضعیف کنند.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: دشمن باید بداند که با شهادت بهشتی‌ها، رجایی‌ها و باهنر‌ها هزاران نفر در عرصه خدمت‌رسانی به این کشور و مردمان آن به پا خواهند خاست و برای حفظ دستاورد‌های نظام و انقلاب صف خواهند کشید.

محمدی افزود: نیروهای مسلح و مردم فکر نکنند که جنگ به پایان رسیده است بلکه باید بدانیم که دشمن همچنان افکار شوم خود را در به تضعیف کشیدن انقلاب اسلامی ایران در سر دارد و شاید فقط نوع تهدیدها و هجمه‌های آنان با گذشته تفاوت دارد.

وی تصریح کرد: جنگ نابرابر تحمیل شده از سوی دشمنان نیز نتوانست به انقلاب اسلامی ما ضربه بزند و جوانان ما با فدا کردن جان خود در راه استقلال کشورمان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

فرماندار شهرستان خلخال ادامه داد: شعاری که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر سر زبان ملت است استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که ما این استقلال سیاسی و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی را مدیون زحمات بنیانگذار فقید کشورمان حضرت امام (ره) هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در سومین روز از ایام‌الله دهه فجر ویژه برنامه‌های مختلفی در شهرستان خلخال برگزار شده و پروژه‌های مختلفی نیز افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

نمایشگاه هنرهای تجسمی، افتتاح مسکن مددجویی در بخش مرکزی خلخال، افتتاح مرکز ترک اعتیاد و پیشگیری از آن، بازدید از نمایشگاه آثار و توانمندی‌های هنرستان‌های دخترانه خلخال از جمله این برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/62008/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول