اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار:

سهمیه بازی‌های آسیایی را باید با بازی قدرتمندانه کسب کنیم

خبرگزاری فارس:سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: برای کسب سهمیه آسیایی و جهانی باید در مقابل حریفان خود قدرتمندانه بازی کنیم.

سهمیه بازی‌های آسیایی را باید با بازی قدرتمندانه کسب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای کسب سهمیه آسیایی و جهانی باید با قدرت به مصاف تمام حریفان برویم و همچنان به صدرنشینی ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه تک تک امتیازات هر بازی می‌تواند برای دیدار پایانی مقابل گسترش فولاد تبریز سرنوشت‌ساز باشد گفت: باید تمام بازی‌ها را با امتیاز ایده‌آل پیروزی شویم تا در صورت شکست در دیدار پایانی مقابل تیم گسترش فولاد که 10 اسفندماه در تبریز برگزار می‌شود مشکل از نظر امتیاز شماری نداشته باشیم.

رضایی در ارتباط با دیدار بعدی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار اظهار کرد: با توجه به اینکه دیدار هفته پایانی حضور تیم در لیگ امسال در تبریز مقابل تیم گسترش فولاد است و بعد مسافت زیادی تا آنجا وجود دارد در درخواستی از فدراسیون خواستیم که دیدار بعدی تیم مقابل شهرداری تبریز که قرار بود 26 بهمن ماه برگزار شود؛ در روز 8 اسفندماه انجام شود که مورد تایید فدراسیون قرار گرفت.

وی یادآور شد: قبل از این بازی‌ها با دو هفته استراحت 3 اسفندماه در سبزوار میهمان نفت و گاز گچساران هستیم.

رضایی با اشاره به مصدومیت دو نفر از شاگردانش خاطرنشان کرد: با فرصتی که تا انجام بازی بعدی داریم امیدوارم با بهبودی این 2 بازیکن، آنان را در ادامه کار در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام/70003/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول