اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان خبر داد

هزینه 200 میلیارد ریالی برای افتتاح پروژه‏های زنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با اشاره به افتتاح پروژه‏ها در دهه مبارک فجر گفت: 200 میلیارد ریال برای افتتاح پروژه‏های مختلف در شهرستان زنجان هزینه شده است.

هزینه 200 میلیارد ریالی برای افتتاح پروژه‏های زنجان

عباس راشاد ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان در دولت نهم و دهم اظهار کرد: پروژه‏هایی که در دهه مبارک فجر بهره‏برداری و کلنگ‏زنی خواهند شد به سه بخش تقسیم می‏شوند.

وی به پروژه‏های افتتاحی و کلنگ‏زنی در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: این پروژه‏ها در بخش کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می‏شوند.

فرماندار زنجان پروژه‏های دهه فجر در شهرستان زنجان را قابل ملاحظه عنوان کرد و اظهار داشت: پروژه‏های افتتاحی و کلنگ‌زنی در شهر زنجان از لحاظ اعتبار و اهمیت قابل توجه است.

وی به تعداد پروژه‏های متوسط و بزرگ اشاره کرد و افزود: 144 پروژه در این مقیاس در شهرستان زنجان در دهه مبارک فجر مورد بهره‏برداری و کلنگ‏زنی قرار می‏گیرد.

راشاد به پروژه‏های افتتاحی اشاره کرد و یادآور شد: 136 پروژه در  دهه مبارک فجر در شهرستان زنجان به بهره‏برداری خواهد رسید.

فرماندار زنجان در مورد پروژه‏های کلنگ‏زنی شهرستان زنجان گفت: کلنگ‏زنی پروژه روستای قیطور در بخش زنجانرود از پروژه‏های مهم در سطح استان و کشور است.

وی کل هزینه‏های پروژه‏ها در دهه مبارک فجر در بخش‏های مختلف را 90 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پروژه‏های مناسبی در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‏برداری خواهد رسید.

وی در مورد جزئیات پروژه‏های دهه مبارک فجر در شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: در طول دهه مبارک فجر پروژه‏های مختلفی به بهره‏برداری و کلنگ‏زنی خواهد شد که متعاقبا اعلام می‏شود.

فرماندار زنجان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم را مورد تاکید قرار داد و افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری در و اطلاع‌رسانی دستاوردها این نمایشگاه برپا شده است.

وی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه‏ها عنوان کرد و اظهار داشت: ارائه عملکرد دستگاه‏های اجرایی در این نمایشگاه برای مردم دارای اهمیت است.

انتهای پیام /73002/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول