اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز دهه فجر

16 پروژه در کوثر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر 16 پروژه عمرانی با حضور استاندار و مسئولان شهرستان کوثر به بهره‌برداری رسید.

16 پروژه در کوثر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیین افتتاح 16 پروژه عمرانی کوثر که صبح امروز برگزار شد پروژه‌های تامین مسکن محرومان، راهسازی روستایی، توسعه خدمات شهری و تکمیل برخی پروژه‌های نیمه تمام با هزینه‌ای بالغ بر 27 میلیارد ریال افتتاح شد.

استاندار اردبیل در این مراسم اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 تمام نظام‌های استکباری را به لرزه انداخت و سبب شد آنها از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب هم قسم شدند تا جمهوری اسلامی ایران را از پا در‌آورند.

اکبر نیکزاد با بیان اینکه بزرگ‌ترین هدیه و ارمغان انقلاب اسلامی همان تحقق شعار استقلال، آزادی و عدم پایبندی به اصول شرق و غرب بود، افزود: طی 34 سال گذشته در شأن ملت ایران تلاش‌ها و کوشش‌های بسیار وسیع و گسترده صورت گرفته است تا قدر این ملت و مشارکت آنها در تمام صحنه‌ها بیش از گذشته فهمیده شود و آرمان‌های نظام اسلامی نمود و جلوه‌ای واقعی پیدا کند.

وی ادامه داد: در حالی که شرق و غرب در جنگ هشت ساله تمام توانشان را به کار گرفتند تا در کمتر از یک دهه این انقلاب را از پای در‌آورند، اما آنها در این مبارزه سخت و نابرابر متوجه اراده و قدرت بی‌نظیر ایران شدند و به همین خاطر با خالی کردن پشت رژیم بعث عراق و صدام سعی کردند از مواجهه مستقیم با جمهوری اسلامی ایران خودداری کنند و در نهایت رژیم بعث عراق نیز مجبور به پذیرش قطعنامه پایانی جنگ شد.

استاندار اردبیل تاکید کرد: بعد از جنگ هشت ساله، غرب و شرق از شیطنت خود دست برنداشتند، اما به برکت جمهوری اسلامی ایران و با افول نظام شرق شاهد به ذلت افتادن نظام اهریمنی غرب نیز بودیم که به هر نحو ممکن در دهه‌های اخیر سعی کردند صورت خود را سرخ نگه دارند، اما اذعان به شکست آنها در برابر ایران فخری همیشگی برای این ملت است.

نیکزاد اظهار داشت: ما استقلال خود را در کنار آزادی، با اهدای هزاران سرمایه غنی این کشور که هر کدام‌شان می‌توانستند بهترین و خلاق‌ترین مدیران و مسئولان این کشور باشند، به دست آورده‌ایم و قطعاً اجازه نخواهیم داد این سرمایه‌ها را عده‌ای زالو صفت به یغما برند.

این مسئول به قدرت محیر‌العقول علمی ایرانیان در دو دهه اخیر اشاره کرد و افزود:‌ بعد از روی کار آمدن دولت نهم و دهم مجال و فرصت بیشتری برای بروز و ظهور استعدادها و نبوغ جوانان ایرانی به وجود آمد که در چنین فضایی شاهد آن هستیم که دشمن سعی دارد همچنان عرصه را تنگ کرده و از شکوفایی این استعدادها جلوگیری کند.

مطرح کردن مسئله انرژی هسته‌ای تنها ایجاد انحراف در اذهان عمومی است

رئیس شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه دشمنان امروز از مطرح کردن مسئله هسته‌ای و فشارها در این زمینه اهداف انحرافی و تفکر فشار مضاعف‌تر بر ایران را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: جنگ غرب با ایران جنگ پیشرفت‌های هسته‌ای، علمی و تولیدات جدید نیست، بلکه جنگ آنها جنگ دانایی‌محوری جوانان خلاق و مبدع ماست که قطعاً آنها را به هراس انداخته است.

نیکزاد بیان داشت: در چنین اوضاع و احوالی کشور ما همچنان در مسیر پیشرفت‌ گام‌های بلندی برمی‌دارد، به طوری که به برکت این انقلاب در سرفصل‌های مختلف در دهه فجر 325 پروژه عمرانی با 240 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و 65 پروژه اقتصادی با 127 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/62004/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول