اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

2 پروژه آموزشی در شادگان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شادگان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دو پروژه آموزشی در شادگان به بهره‌برداری رسید.

2 پروژه آموزشی در شادگان به بهره‌برداری رسید

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهارکرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی دو پروژه آموزشی با حضور مسئولان این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: مدرسه تخصصی دارالقرآن حضرت قائم یکی از پروژه‌هایی است که در راستای گسترش فرهنگ ترویج قرآن در بین دانش‌آموزان شادگانی احداث شده است.

سنواتی ادامه داد: این پروژه در یک هزار و یکصد متر مربع زمین، 610 متر مربع کل زیربنا 85 متر دیوارکشی، 450 متر مربع محوطه‌سازی، نوع سازه اسکلت فلزی احداث شده است.

وی بیان داشت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و نفتی تامین شده است.

سنواتی تصریح کرد: این مدرسه دارای شش کلاس درسی، اتاق‌های اداری، نمازخانه، وضوخانه، آبدارخانه، سرویس بهداشتی، آبخوری دانش‌آموزان و همچنین سالن چندمنظوره است.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه از افتتاح یک باب مدرسه دخترانه در این شهرستان نیز خبر داد و اضافه کرد: مدرسه چهار کلاسه دخترانه سید حسین ابراهیمی در روستای عبودی شادگان احداث شده است.

سنواتی خاطرنشان‌کرد: این دبیرستان چهارکلاسه در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر با 640 متر زیربنا، 136 متر دیوارکشی و 860 متر مربع محوطه‌سازی احداث شده است.

وی افزود: برای احداث این دبیرستان چهارکلاسه اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده که دو میلیارد ریال آن توسط خیرین مدرسه‌ساز و یک میلیارد ریال نیز از محل مشارکت‌های مردمی تامین شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان گفت: این مدرسه دبیرستان علاوه بر چهار کلاس آموزشی دارای آزمایشگاه، کارگاه، اتاق‌های اداری، نمازخانه، آبدارخانه و سرویس‌های بهداشتی نیز می‌باشد.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول