اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی وضعیت ایمنی پروژه‌ها انجام شد

برگزاری نخستین همایش گردهمایی مسئولان ایمنی پروژه‌های آبفای خوزستان

خبرگزاری فارس: نخستین همایش گردهمایی مسئولان ایمنی پروژه‌های شرکت آبفای استان خوزستان با هدف بیان تجربیات و بررسی وضعیت ایمنی پروژه‌ها برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش گردهمایی مسئولان ایمنی پروژه‌های آبفای خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، نخستین گردهمایی مدیران و مسئولان ایمنی پروژه‌های در دست اجرای شرکت آبفای استان خوزستان برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان ایمنی در طرح‌های عمرانی و پروژه‌های اجرایی (با تمرکز بر پروژه‌های آب و فاضلاب) و با هدف حساس کردن اذهان نسبت به این مبحث و بیان تجربیات و بررسی وضعیت ایمنی پروژه‌های عمرانی انجام گرفت.

در این همایش جمعی از ناظران و کارشناسان فنی شرکت و نمایندگانی از شرکت‌های مهندسین مشاور و پیمانکاران پروژه‌های در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب خوزستان حضور داشتند.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت آبفای استان خوزستان با ارائه مطالبی در خصوص ضرورت رعایت ایمنی در پروژه‌ها از انتخاب پیمانکاران تا برچیدن کارگاه اظهار کرد: HSE باید به عنوان نوعی نگاه و رویکرد و نگرش یکپارچه در تمام مراحل چرخه عمر پروژه‌های عمرانی جاری شود.

وی همچنین در رابطه با مفاهیم و اصول بهداشت، ایمنی ـ محیط زیست (HSE)، جایگاه و ضرورت HSE در چرخه عمر پروژه‌های عمرانی، نحوه مدیریت و نقش مشاوران در خصوص HSE،آئین نامه‌ها و قوانین مرتبط در پروژه‌ها و شرایط عمومی پیمان به تفسیر موضوعات پرداخت.

از مزایای HSE می‌توان به پیشگیری از حوادث و بیماری و اثرات زیست محیطی، افزایش بهره‌وری، افزایش کیفیت، کاهش خطا، آسایش خاطر، تقویت روحیه افراد، کاهش استرس، افزایش اعتبار، کاهش ریسک و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول