اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل:

کمبود اعتبار آزار‌دهنده است / مجبور به دریافت هزینه برای تمرینات هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل گفت: کمبود اعتبارات در سال جاری واقعاً آزار دهنده است به طوری که توان آن را نداریم با بر‌آورد هزینه‌ای 2 میلیون تومان مسابقه‌ای را برگزار کنیم.

کمبود اعتبار آزار‌دهنده است / مجبور به دریافت هزینه برای تمرینات هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی یحیوی ظهر امروز در نشست با روسای هیئت‌های بدمینتون شهرستانی در اردبیل اظهار داشت:‌ ورزش بدمینتون یکی از ورزش‌های پرتحرک، جذاب و مفرحی است که بسیاری از جوانان و نوجوانان در سال‌های اخیر جذب آن شده‌اند.

وی به تجهیزات ساده این ورزش نظیر راکت، توپ و محل بازی اشاره کرد و یادآور شد: ما برای تامین تجهیزات به ویژه توپ مورد نیاز و همچنین سایر اسباب این ورزش سعی کردیم برای تمرینات ورزشکاران در سالن‌ها هزینه و شهریه‌ای را در نظر بگیریم تا با دریافت آن بتوانیم بخشی از نیازهایمان را برطرف کنیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل با بیان اینکه دریافت این شهریه در حدود 50 تا 60 هزار تومان می‌باشد، تصریح کرد: این هزینه‌ها به صورت هر سه ماه یکبار دریافت می‌شود و ما به دلیل آنکه در‌آمد خاصی نداریم از این طریق هزینه‌های مربوط به هیئت را جبران می‌کنیم که این اصلا‌ً برای ما خوشایند نیست که از یک نوجوان و جوان علاقمند که اغلب محصل نیز هستند چنین هزینه‌هایی را دریافت کنیم.

یحیوی با اشاره به اینکه در مجموع 60 الی 70 نفر دختران و پسران در رشته بدمینتون در سطح استان فعالیت می‌کنند، گفت: البته ما با توجه به تاکید فدراسیون بدمینتون استعدادیابی و آموزش نوجوانان و جوانان را در الویت قرار دادیم به طوری که در این زمینه سالن شهید آسمانی برای آموزش در رده‌های مختلف به رغم کمبود فضا و امکانات در نظر گرفته شده است.

این مسئول بیان داشت: ما در حد کافی از حمایت‌های فدراسیون و ورزش و جوانان برخوردار نیستیم به طوری که برای برگزاری یک مسابقه که هزینه آن یک تا 2 میلیون تومان است با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم و به همین دلیل ما در برگزاری مسابقات استانی نیز قادر نیستیم تامین منابع کرده و از تیم‌های برتر تجلیلی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل به دو عنصر زمین اختصاصی برای رشته‌های مختلف ورزشی و بهره‌گیری از ظرفیت نونهالان و نوجوانان در کنار تجربه‌آموزی از پیشکسوتان اشاره کرد و افزود:‌ آموزش و پرورش در سال‌های گذشته کانونی را در رشته بدمینتون راه‌اندازی کرده بود و حداقل دو کلاس بدمینتون در این کانون برگزار می‌شد که امروزه این مسئله نیز منتفی شده است.

خیرین در حوزه ورزش نیز ورود پیدا کنند

یحیوی با بیان اینکه آرزو داریم خیرین به مانند مدرسه‌سازی، مسکن‌سازی و کتابخانه‌سازی در حوزه ورزش نیز ورود پیدا کنند، ادامه داد: اهمیت کار خیرین در این حوزه به مراتب پر خیر و برکت‌تر است چرا که احداث فضاهای ورزشی، سالم‌سازی و تربیت نسل جوان و نوجوان را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با اعلام اینکه انتظار می‌رود جامعه خیرین در سالن‌سازی و احداث استادیوم‌های ورزشی ورود پیدا کنند، تصریح کرد: ما اگر در این زمینه بتوانیم عالمانه و با تفکر سازنده ورود پیدا کنیم قطعاً قادر خواهیم بود بسیاری از نارسایی‌ها و مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/62007/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول