اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

کمبود اعتبار مشکل اصلی کندی عملیات اجرایی بزرگراه اهر ـ تبریز است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی کمبود اعتبارات لازم را از مشکلات اصلی روند اجرایی بزرگراه اهر ـ تبریز اعلام کرد.

کمبود اعتبار مشکل اصلی کندی عملیات اجرایی بزرگراه اهر ـ تبریز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، جواد بی‌مقدار بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر از واگذاری قطعه دوم بزرگراه اهر ـ تبریز به پیمانکار خبر داد و اظهار امیدواری کرد، با تسریع در اجرای این پروژه شاهد بهره‌برداری از این جاده پرتردد و حادثه‌خیز در استان باشیم.

وی افزود: پیمانکار قطعه اول به علت تعلل در اجرای این پروژه این قطعه به پیمانکار جدید واگذار شده که با همین پیمانکار، قرارداد اجرایی پروژه قطعه دوم نیز به علت توانایی لازم بسته شده است.

این مقام مسئول یکی دیگر از مشکلات این پروژه را که عملیات اجرایی آن از سال 89 آغاز شده، بدهی 110 میلیارد ریالی به پیمانکاران اعلام و اظهار امیدواری کرد، با اختصاص اعتبارات لازم شاهد تسویه بدهی‌ها و تسریع در اجرای این پروژه باشیم.

وی از توافق 50 میلیارد ریالی با شرکت ملی مس ایران برای کمک به اجرای پروژه بزرگراه اهر ـ تبریز خبر داد و افزود: به علت رفت و آمد ماشین‌های سنگین به مقصد و مبدأ مس سونگون از این جاده به زودی از مبلغ توافق شده 20 میلیارد ریال پرداخت و 30 میلیارد ریال نیز در سال آتی از سوی شرکت مس ایران پرداخت می‌شود.

بی‌مقدار گفت: عملیات آسفالت و بهره‌برداری از قسمتی از قطعات سوم و اول از مسیر تبریز تا «طویقون» و «اهر» تا «زنجیربلاغ» در نیمه نخست سه ماهه اول 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه این طرح جزو پروژه‌های مهرماندگار قرار گرفته است، گفت: امیدواریم با تسریع در اختصاص اعتبارات که قرار بود 300 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یابد در اجرای پروژه تسریع شود.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول