اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بدمینتون جوانان بانوان گلستان خبر داد

ناکامی بانوان گلستانی در روز اول مسابقات بدمینتون کشور

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بدمینتون جوانان بانوان گلستان گفت: روز اول مسابقات بدمینتون جوانان بانوان کشور برای گلستانی‎ها روز ناکامی بود.

ناکامی بانوان گلستانی در روز اول مسابقات بدمینتون کشور

نیلوفر میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: روز اول مسابقات بدمینتون جوانان بانوان کشور برای بانوان گلستانی روز ناکامی بود و با وجود تلاش‌های فراوان و درخشش هانیه روشن‎منش و صبا حیدری متاسفانه استان گلستان از گروه تیمی مسابقات حذف شد.

وی با اشاره به فرصت بسیار کم برای آماده‎سازی تیم برای مسابقات تصریح کرد: ما برای آماده‎سازی تیم برای مسابقات فرصت بسیار کمی داشتیم و فقط یک هفته قبل از شروع مسابقات برای حضور در این دوره به ما اطلاع داده شد.

سرمربی تیم بدمینتون جوانان بانوان استان گلستان تاکید کرد: بچه‎های تیم در طول سال تمرینات مختلف و متنوعی را انجام می‌دهند و همیشه برای انجام مسابقات گوناگون آماده‌اند اما یک ماه قبل از شروع این دوره تمامی بچه‌ها در دوره امتحانات تحصیلی قرار داشتند که به این دلیل تمرینات از کیفیت و زمان کمتری نسبت به ایام دیگر سال برخوردار بود.

میرکریمی خاطرنشان کرد: روز دوم مسابقات از صبح سه‌شنبه بازی‌های آزاد انفرادی و دوبل آغاز خواهد شد که انشاالله روز خوب و شادی بخشی برای گلستانی‌ها باشد.

وی با اشاره به استعداد و توانایی فراوان شاگردان خود گفت: همه بچه‌هایی که امروز به عنوان بازیکنان برتر استان گلستان به نمایندگی از تمامی دوستان و هم بازی‌های خود در اینجا قرار دارند از استعداد و توانایی بالایی برخوردار هستند و آینده بسیار خوب و درخشانی در انتظار آنهاست.

سرمربی تیم بدمینتون جوانان بانوان استان گلستان تاکید کرد: با وجود اینکه بچه‌ها بازی‌های روز اول را برابر حریفان قدرتمند خود واگذار کردند بنده به عنوان مربی و ناظر بر عملکرد آنها از تمامی آنها راضی هستم.

میرکریمی در پایان اذعان داشت: در صورتی که بچه‌ها در بازی‌های آزاد که صبح سه‌شنبه آغاز خواهد شد با روحیه و توجه به نکات فنی به میدان بروند، می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند.

انتهای پیام/2307/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول