اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت تعویق در برگزاری مسابقات

رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان در هاله‌ای از ابهام

خبرگزاری فارس: تیم بانوان هیئت بدمینتون استان قزوین که خود را برای حضور در مسابقات دور برگشت لیگ برتر آماده می‌کرد به علت تعویق افتادن این رقابت‌ها به این مسابقات اعزام نشد.

رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان در هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور که قرار بود از فردا با حضور تیم‌های مازندارن، شیراز، قزوین و تیم هیئت بدمینتون گیلان به مدت سه روز به میزبانی شیراز برگزار شود با تصمیم فدراسیون بدمینتون کشورمان به تعویق افتاد.

اتفاقی که گرچه فدراسیون بدمینتون کشورمان علت به تعویق انداختن دور برگشت این مسابقات را فاصله دور تیم میزبان به دیگر تیم‌ها و وجود فصل سرما و یخبندان در مقطع کنونی برشمرده است اما به طور یقین لغو این رقابت‌ها نمی‌تواند فقط در این رقابت‌ها خلاصه شود.

گرچه مشکلات مالی بیشتر تیم‌های حاضر در لیگ را زمین‌گیر کرده است به نظر می‌رسد دامنه این مسائل هم به فدراسیون بدمینتون کشورمان کشیده شده است و یکی از مهم‌ترین علل تعویق و لغو این رقابت‌ها بدون شک مشکلات مالی قلمداد می‌شود.

لغو دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور در حالی صورت می‌گیرد که شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد ادامه برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این تصمیم‌ها به گونه‌ای از فدراسیون بدمینتون کشورمان به گوش می‌رسد که صدیق سخن‌سنج رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین هم به نوعی این نکته را رد نمی‌کند.

وی اعتقاد دارد در شرایط کنونی و با توجه به اینکه هیچ اسپانسری برای حمایت از تیم لیگ برتری هیئت بدمینتون قزوین مشخص نشده است احتمال اینکه نتوانیم در ادامه مسابقات حاضر شویم قوت بیشتری گرفته است.

به گفته سخن‌سنج با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور یک ماه است به علت مشکلات مالی برگزار نمی‌شود، احتمال اینکه فدراسیون بنا بر مشکلات مالی دیگر تیم‌ها از ادامه برگزاری این مسابقات اعلام انصراف کند، زیاد است.

البته صحبت‌های رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین هم چندان بی‌راه نیست و در شرایطی که تعداد تیم‌های حاضر استان در لیگ برتر فقط به چند تیم خلاصه می‌شود جای سئوال است که چرا هیچ گونه حمایت مالی از طریق اسپانسرها از تیم هیئت بدمینتون قزوین صورت نمی‌گیرد.

رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی با حضور هشت تیم برگزار می‌شود که تیم هیئت بدمینتون قزوین تنها تیم این مسابقات است که به نوعی به علت نبود حمایت کننده مالی با اندک هزینه‌های هیئت و با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی خود در این مسابقات شرکت کرده است.

به هر حال با توجه به اینکه تیم هیئت بدمینتون قزوین در یک استان کاملا صنعتی به مصاف رقیبان خود می‌رود، امیدواریم حمایت کننده‌های مالی بتوانند این تیم و بازیکنان جوانش را که به طور حتم می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند را حمایت کنند.

انتهای پیام/77004/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول