اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا:

هیئت‌های ورزشی نکا با کمبود اعتبار مواجه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا با بیان این‌که در شهرستان نکا 33 هیئت ورزشی مشغول به فعالیت هستند، گفت: این هیئت‌ها برای اجرای برنامه‌های خود در سطح شهرستان با کمبود اعتبار مواجه هستند.

هیئت‌های ورزشی نکا با کمبود اعتبار مواجه هستند

حسین بریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا تعداد سالن‌های ورزشی سرپوشیده و چند منظوره این شهرستان را هشت سالن عنوان کرد و افزود: این شهرستان در حال حاضر دارای یک استخر شنا است.

وی با بیان این‌که در شهرستان نکا 33 هیئت ورزشی مشغول به فعالیت است، ادامه داد: این هیئت‌ها برای اجرای برنامه‌های خود در سطح شهرستان با کمبود اعتبار مواجه هستند و در این بخش نیازمند اسپانسر برای تمام هیئت‌های ورزشی هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا با اشاره به این‌که شهرستان با وجود کسب مقام‌های استانی در زمینه‌های تکواندو، ژیمناستیک، فوتبال، والیبال و ورزش‌های رزمی فاقد سالن‌های ورزشی اختصاصی در این رشته‌ها است، تصریح کرد: اختصاص اعتبارات استانی و ملی برای ساخت سالن‌های اختصاصی می‌تواند به رشد هر چه بیشتر این ورزش‌ها در شهرستان کمک کند.

بریمانی با اشاره به برنامه‌ها و کلاس‌های مختلف آموزشی خاطر نشان کرد: بخش آموزش این اداره نیز با تمام توان در جهت آموزش‌های مختلف وارد شده و کلاس‌های مختلف آموزشی مربیگری، دوپینگ و مواد مخدر، نجات غریق، ارتقای دانش مربیان و مدیریت استرس را برگزار کرده و در دستور کار دارد.

وی به ارتقای جایگاه شهرستان در بین شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: ارتقای جایگاه ورزشی شهرستان در گرو تلاش همه جانبه هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران و برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: هم‌اکنون 10 طرح ورزشی دیگر شامل سالن ورزشی چند منظوره در نوذرآباد، بایع‌کلا، خورشید و میانگله، زمین فوتبال چمن مصنوعی شهدای شهر و زمین فوتبال در روستاهای چمان، بایع‌کلا و یعقوب‌محله و همچنین ساخت سالن تخصصی وزنه‌برداری و زمین والیبال روستای حاجی‌محله در دستور کار و ساخت است.

بریمانی ادامه داد: هم‌اکنون بیش از شش هزار نفر بیمه شده ورزشی در 33 هیئت عضویت دارند.

انتهای‌پیام/86002/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول