اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های بدمینتون قهرمانی بانوان کشور

تیم‌های راه یافته به مرحله‌ نهایی بدمینتون مشخص شدند

خبرگزاری فارس: با برگزاری مرحله نیمه‌ نهایی رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دختران جوان کشور دو تیم راه یافته به دیدار نهایی مشخص شدند.

تیم‌های راه یافته به مرحله‌ نهایی بدمینتون مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان مرحله نیمه‌ نهایی این رقابت‌ها تیم‌های تهران و فارس با شکست رقیبان خود جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند.

در این مسابقات تیم تهران در بازی نخست مرحله نیمه‌ نهایی مقابل تیم اصفهان قرار گرفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و راهی دیدار پایانی شود.

اما در دیگر دیدار مرحله نیمه‌ نهایی این رقابت‌ها نیز تیم فارس با نتیجه سه بر دو از سد تیم سمنان عبور کرد و حریف تیم تهران در بازی پایانی شد.

به این ترتیب تیم‌های تهران و فارس تا ساعاتی دیگر در دیدار پایانی این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند تا تکلیف تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران کشور که از دوم بهمن‌ ماه با حضور بیش از 100 بدمینتون‌باز از استان‌های تهران، مازندران، گلستان، اصفهان، البرز، همدان، سمنان، گیلان، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، فارس در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار شده است امروز با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر در بخش‌های تیمی، انفرادی و دو نفره به کار خود خاتمه می‌دهد.

انتهای پیام/77004/ع10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول