اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه تاکستان:

بسیجیان خنثی‌ کننده توطئه‌ استکبار هستند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه تاکستان گفت: بسیجیان خنثی‌ کننده توطئه‌ استکبار علیه ایران بوده و آن ها را نابود می‌کنند.

بسیجیان خنثی‌ کننده توطئه‌ استکبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین غلامرضا مهرعلیا روز یک شنبه در مراسم افتتاح پایگاه بسیج تعاون روستایی تاکستان با تبریک دهه فجر، مأموریت اصلی بسیج را استفاده از توانمندی و استعدادهای مردمی دانست و اظهار داشت: به‌ کارگیری استعداد‌ها در بسیج در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته و سبب اقتدار کشور می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه تاکستان اقتدار کنونی بسیج را متکی بر توانمندی و توانایی‌هایی مردمی عنوان کرد و افزود: تا هنگامی که تشکل مردمی بسیج حاضر باشد قطعا کشور از چنان اقتداری برخوردار است که تعدی بر آن معنی و مفهومی نداشته و دشمنان مأیوس می‌شوند.

وی تصریح کرد: بسیجیان مخلص با ورود و حضور خویش در تمامی دوران‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی پیشرفت و تعالی را برای ایران اسلامی تضمین کرده‌اند و تلاش آحاد بسیجیان نیز امروز برای اسلام و رضای هر چه‌ بیشتر الهی است.

مهرعلیا ادامه داد: نهاد مقدس بسیج توانسته است تأثیر شگرف خود را در تمامی صحنه‌های حساس این انقلاب الهی مشخص کرده و پیروزی را از آن ایران اسلامی کند.

علی‌محمد حیدری در حاشیه این مراسم به عنوان سرپرست فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی اداره تعاون روستایی تاکستان معرفی شد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول