اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

راهپیمایی تاکتیکی شبانه بسیجیان عسلویه/ آمادگی برای رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه گفت: راهپیمایی تاکتیکی شبانه گردان‌های پایگاه محور بسیجیان گردان‌های عاشورا و ذوالفقار عسلویه برگزار شد.

راهپیمایی تاکتیکی شبانه بسیجیان عسلویه/ آمادگی برای رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی در آیین اختتامیه این رزمایش با تبریک دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور سرافرازی ملت مومن و مسلمان ایران اسلامی است و گرامیداشت این ایام لازم و ضروری است.

وی افزود: ملت ایران در راه دفاع از ارزش‌‌ها و معنویات همواره آماده است و بسیج و سپاه نیز در این مسیر از تمام توان خود بهره می‌برند.

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به برگزاری راهپیمایی تاکتیکی بسیجیان خاطرنشان کرد: به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه راهپیمایی تاکتیکی شبانه گردان‌های پایگاه محور بسیجیان گردا‌ن‌های عاشورا و ذوالفقار در منطقه نایبند عسلویه برگزار شد.

رفعتی تصریح کرد: این راهپیمایی به منظور ارتقاء آمادگی رزمی بسیجیان به مدت سه روز اجرا شده و بسیجیان با تمرین فنون و تاکتیک‌های کمین و ضد کمین آشنا شدند.

وی اضافه کرد: آشنایی دسته‌های واکنش سریع پایگاه‌ها برای آشنایی بیشتر با ماموریت‌های خود اعم از امداد و نجات نیز از اهداف این رزمایش است.

رفعتی اظهار داشت: این راهپیمایی تاکتیکی به منظور آمادگی هر چه بیشتر بسیجیان برای حضور در رزمایش 20 هزار نفری در مرکز استان که در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود اجرایی شده است.

فرمانده سپاه عسلویه یادآور شد: در این رزمایش برنامه‌های فرهنگی عقیدتی شامل برپایی نماز جماعت، قرائت زیارت عاشورا و توزیع بسته‌های فرهنگی بین بسیجیان نیز اجرا شد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول