اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون‌های مساجد اردبیل خبر داد

برگزاری همایش «فرهنگ انتظار» در مساجد اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری همایش انقلاب اسلامی با عنوان «فرهنگ انتظار» در مساجد اردبیل خبر داد.

برگزاری همایش «فرهنگ انتظار» در مساجد اردبیل

نادر سقا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در راستای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته فرهنگ و هنر مساجد فعال شده و در اجرای برنامه‌های مختلف دهه مبارک فجر تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته برنامه‌های متنوعی در دهه فجر در روستاها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار می‌کند که از جمله این برنامه‌ها نشست‌های تخصصی در رابطه با مساجد در سطح روستاهاست.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزاری حلقه‌های تربیتی چهره به چهره با موضوع انقلاب اسلامی، اعزام مبلغان به روستاها، غبار‌روبی مزار شهدا و مراسم تکبیر‌گویی در مساجد را از مهمترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد.

سقا در ادامه با اشاره به اینکه همایش انقلاب اسلامی نیز با عنوان «فرهنگ انتظار» در مساجد برگزار می‌شود، از حضور کانون‌های مساجد استان اردبیل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه خبر داد.

این مسئول نقش مساجد را قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد و افزود: مساجد از گذشته در مقابله با فتنه‌ها و رویدادهای تاریخی و فرهنگی نقش محوری را داشته است.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در پایان اظهار داشت: مساجد به عنوان ستون فقرات انقلاب اسلامی شناخته شده است و تا به امروز توانسته پایگاه مناسبی در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب داشته باشد.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول