اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن:

10 طرح کشاورزی نوین در شهرستان بردسکن اجرا می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: از محل اعتبارات مرحله دوم در سال 91 تعداد 10 طرح کشاورزی نوین و دارای اشتغال زیاد در شهرستان اجرا می‌شود.

10 طرح کشاورزی نوین در شهرستان بردسکن اجرا می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حمید حاجی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اختصاص 35 میلیارد ریال در مرحله دوم اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در سال 91، 10 طرح بزرگ از جمله مجتمع گلخانه، کشتارگاه صنعتی، مجتمع دامداری و ایجاد سردخانه به تصویب رسیده است.

وی ساخت این پروژه‌ها را اقتصادی دانست و گفت: هر یک از این پروژه‎ها می‌تواند اشتغال زیادی را در پی داشته باشد.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن اظهار داشت: بانک‌های عامل باید زمینه جذب این اعتبارات را با همکاری متقاضی در شهرستان فراهم نمایند.

وی ضرورت توجه به کشاورزی منطقه را مورد تاکید قرار داد و افزود: از محل اعتبارات طرح توسعه کشاورزی سال 90 این شهرستان توانستیم با جذب 100 درصد این اعتبارات، بیش از 52 میلیارد ریال بودجه به بخش کشاورزی شهرستان تزریق نماییم که حرکتی بی‌نظیر بود.

وی بردسکن را قطب کشاورزی و باغداری استان نام برد و گفت: هیچ راهی جز اجرای کشاورزی نوین و صنعتی نداریم و باید کشاورزان را در اجرای این طرح‌ها یاری کرد.

وی افزود: شهرستان بردسکن در سطح زیرکشت محصولات مختلف و برداشت این محصولات در چندین محصول از جمله انجیر، انار، پسته و پنبه دارای مقام استانی و کشوری است.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول