اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم تاکید کرد

الحاق پشتیبانی امور دام به وزارت جهاد کشاورزی

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم گفت: طرح انتزاع شرکت پشتیبانی امور دام از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی نجات‌دهنده بخش کشاورزی است.

الحاق پشتیبانی امور دام به وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمد مهدی برومندی بعد از ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان بخش کشاورزی شهرستان مرودشت اظهار داشت: طرح انتزاع شرکت پشتیبانی امور دام از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی نجات‌دهنده بخش کشاورزی است.

این مقام مسئول افزود: فوریت این طرح در مجلس تصویب شده و در کمیسیون مشترکی که با حضور 24 نفر از نمایندگان کمیسیون‌های کشاورزی، اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت برگزار شده مورد بحث و کارشناسی قرار گرفته و تقدیم صحن علنی مجلس شده است که با درایت نمایندگان این طرح تصویب و با حمایت دولت مشکلات و ناهماهنگی‌های عرصه تولید بخش کشاورزی مرتفع می‌شود.

نماینده مردم مرودشت اضافه کرد: با اجرای این طرح شرکت پشتیبانی امور دام از وزارت صنعت، معدن و تجارت جدا و زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی می‌شود و تمام مراحل تولید تا مصرف مورد حمایت وزارت جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد.

برومندی ادامه داد: در شرایط فعلی تولید و حمایت از تولیدکننده در دست وزارت‌خانه جهاد کشاورزی و صادرات و واردات و تجارت در دست وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که باعث مشکلات و ناهماهنگی‌هایی شده که به زیان تولید کننده است.

وی در پایان ابراز داشت: نگاه مسئولان به تولیدات بخش کشاورزی و به ویژه در حوزه دام باید حمایتی باشد و نه بازرگانی و لازم به نظر می‌رسد تمام تصمیم گیری‌ها و پاسخ‌ها در یک وزارت‌خانه گرفته شود که از نیازهای اولویت‌دار تولیدکنندگان بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/2448/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول