اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان تأکید کرد

شناسایی به‌موقع و مبارزه با بیماری‌های دامی و مشترک

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: نشست‌های مشترک و علمی دانشکده دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان می‌تواند به شناسایی به‌موقع و مبارزه با بیماری‌های دامی و مشترک کمک کند.

شناسایی به‌موقع و مبارزه با بیماری‌های دامی و مشترک

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم توکلی در نشست مشترک دامپزشکی جنوب با دانشگاه باهنر کرمان اظهار داشت: نشست‌های مشترک و علمی دانشکده دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان می‌تواند به شناسایی به‌موقع و مبارزه با این بیماری‌ها کمک کند.

وی تشکیل کمیته‌های تخصصی بررسی بیماری‌های دامی و مشترک را از اهداف این نشست دانست و با بیان اینکه در این منطقه بیش از 2.5 میلیون واحد دامی وجود دارد، تصریح کرد: بهترین برنامه برای آغاز این جلسات بررسی بیماری‌های منطقه از سال 86 تاکنون است.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان به دلیل به وجود آوردن ارتباطات نزدیک و صمیمی با دانشکده دامپزشکی اظهارداشت: دانشکده دامپزشکی به دنبال انجام صحیح رسالت خود است.

محمدمهدی مولایی با اشاره به سابقه 20 ساله دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد: دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان به منظور ایجاد تحول در دامپزشکی جنوب و جنوب شرق کشور راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی دانشکده دامپزشکی شناسایی و پیشگیری از بیماری‌های دامی است، خاطرنشان کرد: با استفاده از دانشجویان و پژوهشگران باید کار علمی در این منطقه انجام داد.

رضا قنبرپور معاون آموزشی دانشکده دامپزشکی شهید باهنر کرمان اظهار کرد: تلاش اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان برای برگزاری نشست مشترک و هم‌فکری با دانشکده دامپزشکی بسیار عالی است.

وی افزود: باید با نشست‌های مشترک برای ارتقای سطح علمی دامپزشکان منطقه و استان تلاش کنیم.

به گزارش فارس دراین جلسه مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان، کارشناسان دامپزشکی، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید باهنر کرمان و جمعی از اساتید دانشگاه شهید باهنر به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه وضعیت بیماری‌های دامی در جنوب کرمان پرداختند.

انتهای پیام/80003/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول