اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران:

54 داروی بیماران خاص زیر پوشش بیمه‌ رفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: 54 قلم از داروهای خاص در مازندران زیر پوشش بیمه‌ قرار گرفتند.

54 داروی بیماران خاص زیر پوشش بیمه‌ رفتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، علیرضا جانبازی ظهر امروز در سومین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: ستاد صیانت از حریم حقوق شهروندی متشکل از سه کارگروه حجاب و عفاف، امنیت عمومی و حقوق شهروندی تشکیل که دبیرخانه آن در دفتر امور اجتماعی استانداری راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب پدیده‌ای ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی محسوب می‌شود، ادامه داد: توجه به زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی عفاف و حجاب امری واجب است و نیز اشاعه و تعمیق آن در جامعه نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.

این مسئول افزود: مشارکت مستمر و هدفمند همه دستگاه‌های اجرایی در ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب ضروری است.

وی مراسم و برنامه‌های فرهنگی عفاف و حجاب را که در سال جاری انجام شد را برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 10 برنامه فرهنگی و آموزشی با موضوع اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب از سوی اداره کل امور اجتماعی استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی در مازندران انجام شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

جانبازی بنا به تاکید اسلام به اهمیت جایگاه کرامت انسانی و رعایت حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: این اهمیت زمانی پررنگ می‌شود که نظام سیاسی مبتنی بر احکام دینی باشد.

دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان مازندران خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری از رعایت حقوق شهروندی و کرامات انسانی، به ویژه بیماران نیازمند، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران 54 قلم داروی مربوط به بیماران "خاص، سرطانی، دیابت و ام اس" که از شمول بیمه‌ای خارج بودند با مصوبه‌ای منجر به زیر پوشش قراردادن بیمه‌ای این داروها شد.

انتهای پیام/86006/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول