اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست وزارت بهداشت خبر داد

بهره‌برداری بیمارستان محور هراز در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه معاون این وزارتخانه و مسئولان استانی از پروژه بیمارستان 160 تختخوابی آمل بازدید کرد و از بهره‌برداری این پروژه در آینده نزدیک خبر داد.

بهره‌برداری بیمارستان محور هراز در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدحسن طریقت منفرد سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت، یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، طاهایی استاندار مازندران و ناصحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران صبح امروز از روند پیشرفت پروژه بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان بازدید کردند.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدید دو ساعته در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: از بخش‌های مختلف این بیمارستان بزرگ بازدید شده و روند رو به رشدی را در این پروژه شاهد هستیم.

محمدحسن طریقت‌منفرد در مورد چگونگی و درصد پیشرفت ساختمان این بیمارستان یادآور شد: پیشرفت بسیار بالایی را در این بیمارستان شاهد هستیم که 97 درصد آن تکمیل شده است و در آینده‌ای نزدیک برای تجهیز آماده می‌شود.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه پس از تکمیل بیمارستان و تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی مازندران سعی داریم تا در تجهیزش حداکثر سرعت را به کار بگیریم، گفت: این پروژه در موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای در ورودی مازندران و محور هراز جای دارد و با تجهیز آن مردم می‌توانند در آینده‌ای نزدیک از آن استفاده کنند.

به گزارش فارس، بیمارستان 160 تختخوابی آمل که یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان مازندران در آینده خواهد بود از سال 1387 کار ساخت آن آغاز شده و در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد.

این بیمارستان پس از تکمیل مراحل ساختمانی برای تجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن باشیم.

انتهای پیام/86012/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول