اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست وزارت بهداشت در گفت‌وگو با فارس:

داروی بیماران خاص به اندازه کافی وجود دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد تحریم برخی از داروها گفت: دارو به اندازه کافی برای بیماران خاص وجود دارد و به سرعت وارد می‌شود اما باید نحوه مصرف را بهینه کنیم.

داروی بیماران خاص به اندازه کافی وجود دارد

محمدحسن طریقت منفرد بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های سوانح و سوختگی و آیت‌الله روحانی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: بر اساس قوانین موجود مقرر شد اعتبارات بر اساس عملکرد به دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی اختصاص یابد و هر دستگاه آموزشی و بهداشتی که خدمات بیشتری ارائه دهد به همان اندازه از اعتبارات بیشتری بهره‌مند می‌شود.

وی به بازدید از بیمارستان سوانح و سوختگی میناگر بابل اشاره و تصریح کرد: در بخش سوختگی هر منطقه نیاز محدودی دارد و با توجه به اینکه در حال حاضر بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی در ساری در حال فعالیت بوده و برای نیاز منطقه کافی است، اگر سوانح و سوختگی بابل مجهز شود فراتر از نیاز منطقه بوده به همین دلیل درصدد هستیم بخش جراحی ترمیمی را در این بیمارستان راه‌اندازی کنیم که هم بخش سوختگی و هم جراحی ترمیمی را پوشش دهد.

طریقت منفرد در پاسخ به این سؤال که تعداد تخت‌های دولتی به مراتب کمتر از تخت‌های خصوصی در بابل است، بیان داشت: اندیکس تخت در منطقه بیشتر از متوسط کشوری است که این امر معضل بزرگی برای جذب اعتبارات است چرا که اگر امکانات، بیشتر از بیمار و نیاز موجود در منطقه باشد خدمات کمتر و جذب اعتبار به همان میزان مشکل پیدا خواهد کرد و باید از استان‌های دیگر جذب داشته باشیم.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد تحریم برخی از داروها اذعان داشت: دارو به اندازه کافی برای بیماران خاص وجود دارد و به سرعت وارد می‌شود اما باید نحوه مصرف را بهینه کنیم که این داروها با هزینه سنگین به مصرف بیماران واقعی برسد.

انتهای پیام/86009/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول