اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی‌ وحرفه‌ای مازندران:

میثاق با ولایت را ادامه می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: همچنان میثاق با ولایت را ادامه می‌دهیم و در این مسیر پابرجا هستیم.

میثاق با ولایت را ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالرضا شریعت‌نژاد پیش از ظهر امروز در همایش تجدید میثاق با رهبری، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه ملت ما هیچ‌ وقت تسلیم تهاجم دشمن نشده است، تصریح کرد: ملت ما همواره مبتنی بر فرهنگی دینی اسلامی حرکت کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن تسلیم فرهنگ اسلامی ملت ایران شد، افزود: این ملت با آگاهی و تلاش، در مقابل تهاجم دشمن ایستادگی کرد و تاکنون هم در این مسیر استوار بوده است.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، بهترین انتخاب را برگزیدند، گفت: انتخابی که در مسیر سیره پیامبر و ائمه بود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران یادآور شد: ملت ایران از سال 42 با قرار گرفتن در سیره ائمه و پیروی از سیره حضرت علی (ع) در این مسیر، بهمن 57 را رقم زدند.

این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران در برابر رژیم ستم‌شاهی پهلوی ایستادگی و مقاومت کرد، افزود: با این ایستادگی و مقاومت، به اهداف عالیه که همان پیروزی انقلاب اسلامی بود دست یافتند.

وی با بیان اینکه ما هم بخشی از این ملت هستیم که در بهمن 57 حماسه‌ساز شدند، اظهار داشت: همچنان میثاق با ولایت را ادامه می‌دهیم و در این مسیر پابرجا هستیم.

انتهای پیام/86007/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول