اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان تأکید کرد

لزوم دفاع تمام‌عیار از ولایت و انقلاب / دشمن در کمین است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری باید از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه صیانت کنیم و این مهم از ضروری‌ترین واجبات است.

لزوم دفاع تمام‌عیار از ولایت و انقلاب / دشمن در کمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا پیش از ظهر امروز در نخستین روز از دهه مبارک فجر در دیدار مسئولان با امام جمعه با استناد بر سخنان مقام رهبری مبنی بر اینکه انقلاب بی نام امام(ره) در دنیا شناخته نمی‌شود، اظهار داشت: هویت، شناسنامه و شخصیت انقلاب اسلامی ما امام خمینی (ره) است.

وی با تأکید بر اینکه باید عمیق‌تر به شخصیت امام (ره) در عصر معاصر نگاه کنیم، افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دارای تفکر بزرگ و متعالی سیاسی بود که این مهم برخاسته از دیانت و ایمان ایشان بود.

فرماندار تویسرکان مهمترین و بزرگ‌ترین خصوصیت این مرد الهی را حرکت بر اساس اسلام و بر مبنا و محور ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: با حرکت امام و ایستادگی ایشان در برابر ورود اندیشه غرب به کشور پایه حکومت ایران، بر اسلام بنیان نهاده شد.

وی ولایت فقیه را یک اصل انکارناپذیر در حکومت الهی خواند و تأکید کرد: قلب اندیشه سیاسی امام (ره) اصل ولایت است و ایشان به عنوان یک مرجع و اسلام‌شناس واقعی راه حل درمان بیماری‌ها و ناهنجاری‌های جوامع بشری را اصل اسلام با محوریت ولایت فقیه می‌شناسد.

رضانیا با تأکید بر اینکه ریشه و بنیان اصلی شکل‌گیری انقلاب ما جاری‌سازی و نهادینه‌شدن شریعت دین ناب محمدی(ص) بود با نام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امام راحل در ابتدا بر حکومت حاکم بر ایران فرمودند: « جمهوری اسلامی» واژه‌ای را کم و اضافه بر این عنوان نیاوردند.

وی ابراز کرد: امروز تک تک ما در هر رده مسئولیتی و کاری در سطوح مختلف کشور باید از میراث و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا امانتداری کنیم.

رضانیا با اشاره به این که در وصیت‌نامه شهدا بسیار بر این موضوع تأکید شده که ولی و امام خود را تنها نگذاریم، اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری مکلف هستیم از انقلاب و ولایت فقیه صیانت کنیم و این مهم از واجبات است.

وی گفت: ما نباید به فهم و تعبیر خودمان در جامعه حرکت کنیم بلکه باید با دقت بر فرامین رهبری یک‌دل و متحد در صفوفی منسجم و واحد حرکت کنیم چرا که دشمنان در کمین نشسته و از فرصت‌ها به نفع خود بهره‌برداری می‌کنند.

فرماندار تویسرکان خاطر نشان کرد: امام همیشه پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را به عنوان مهمترین سلاح و ابزار کارآمد برای مقابله و شکست دشمنان اسلام و انقلاب می‌دانستند پس باید مورد توجه باشد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: دشمن با سرمایه‌گذاری‌های کلان علنی اعلام کرده که انتخابات سال 92 را به آشوب‌های خیابانی تبدیل خواهد کرد، پس لازم است مراقب فتنه‌ها باشیم.

رضانیا در پایان با تأکید بر اینکه حضور میدانی ما در روز راهپیمایی 22 بهمن پازل دشمن را بر هم خواهد ریخت، متذکر شد: حضور حداکثری با شرکت تک تک اعضا خانواده در مراسم یوم الله 22 بهمن اقتدار و عظمت ایران اسلامی را بار دیگر بر رخ جهانیان خواهد کشید و اهداف و افکار پلید استکبار خنثی و ذلت را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.  

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول