اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان یافتن رقابت‌های فوتسال جام ولایت

تیم بصیرت قهرمان جام ولایت امیدیه شد

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال جام ولایت امیدیه با قهرمانی تیم بصیرت به کار خود پایان داد.

تیم بصیرت قهرمان جام ولایت امیدیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، در این رقابت‌ها 9 تیم انقلاب، ایثار، بصیرت، پایداران، رهروان، قدس، فجر، ولایت و وحدت با هم به رقابت پرداختند.

تیم‌های شرکت کننده در جام ولایت امیدیه از مسجد حضرت ولی عصر (عج)، مسجد حضرت امام صادق (ع)، مسجد جامع، مسجد قدس و مسجد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان امیدیه بودند که به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها تیم بصیرت مسجد حضرت امام خمینی (ره) خوش درخشید و  باکسب کردن 138 امتیاز، 60 گل زده و 17 گل خورده قهرمان فوتسال جام ولایت در شهرستان امیدیه شد.

تیم پایداران از مسجد حضرت امام جعفرصادق (ع) نیز با اختلاف 2 امتیازی و کسب مجموع 136 امتیاز بر سکوی دوم این رقابت‌ها ایستاد. و رده سوم رقابت‌های فوتسال جام ولایت امیدیه با کسب 133 امتیاز نصیب تیم پایداران مسجد جامع شد.

قرار است در روزهای آینده از تیم‌های برتر رقابت‌های فوتسال جام ولایت امیدیه با حضور مسئولان شهرستان تجلیل به عمل آید و مدال‌های آنان اهدا شود.

بازیکنان تیم بصیرت، میثم خردمند، مصطفی پوردیوان، سعید زیدانی، ایمان شریفات، حامد ریاحی، اسماعیل ابدالی، امین نیکدارپور، محمد شمشیری، میلاد چولایی، رضا بابادی و محمد آتشی هستند که توانستند با پشتکار خود قهرمان فوتسال جام ولایت امیدیه شوند.

هر چند قهرمانی تیم بصیرت بر همگان آشکار شده بود ولی این تیم توانست در رقابت پایانی خود تیم قدس مسجد جامع را 7 بر 4 مغلوب خود کند و از پیش پای بردارد.

هدایت و مربی‌گری تیم بصیرت مسجد حضرت امام خمینی (ره) را فرزاد شیخ بر عهده داشت که نتیجه تلاش هایش با قهرمانی در جام ولایت به بار نشست.

انتهای پیام/2329/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول